Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nudients kommunikation med kunderna behöver förbättras (65%). Trots att produkten känns väldigt premium (80%) och har en skön känsla i handen (75%) så är det en besvikelse att skyddsglaset inte klibbar mot skärmen (45%). Kundservicen är även undermålig med långsam återkoppling (40%) och bristande respons på klagomål (30%). Returprocessen är krånglig med självutskrivna etiketter (50%) och glasskyddet gör skärmen trög (55%). Det är dock positivt att produkten är snabb, smidig och enkel att använda (70%) och att många kunder är mycket nöjda (75%). Sammantaget finns det plats för förbättringar i kommunikation och kundtjänst för att öka kundnöjdheten.