Megafynd

19 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Megafynd kommer från 19 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Megafynd:

TrustPilot (19)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Megafynd har en otydlig och svårhanterad returpolicy med många negativa recensioner. Kundtjänsten ger ibland dålig service vid reklamationer och det finns problem med felaktig fakturering. Dessutom verkar det vara krångligt att få ersättning för felaktiga produkter, och vissa kunder har fått gammalt godis utan möjlighet till återbetalning. Trots att vissa kunder fått returinstruktioner för sina reklamationer, är det fortfarande en oklarhet kring vilka produkter som kan returneras och vilka som inte kan. Endast möjligt att reklamera på webbsidan, vilket kan vara besvärligt för vissa kunder. Totalt sett verkar returpolicyn hos Megafynd vara otillfredsställande med en negativ feedbackandel på ca 73%.

“Ingen ersättning erbjöds trots flera försök att reklamera”

“Säljer livsmedel av dålig kvalitet”

“Kundtjänst svarar inte konstruktivt på klagomål”

“Kunde inte reklamera”

“Leveranstid lång, skadat paket”

“Jag kommer fortsätta köpa pomadan från dem i framtiden”

👍 1   👎 21

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Hans Hammarsten - 2 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Produkten var läckt och tom
  • Kundtjänsten gav mig inte adekvat hjälp
  • Ingen ersättning erbjöds trots flera försök att reklamera

Lennart Lundqvist - 26 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Säljer livsmedel av dålig kvalitet
  • Kundtjänst svarar inte konstruktivt på klagomål

NICO - 12 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Kunde inte reklamera

Folkesson Thomas - 16 december 2021Trustpilot 🔗

  • Leveranstid lång, skadat paket

Stefan B. - 12 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Billigaste pris inklusive frakt
  • Orderbekräftelsen samt leveransen var snabba som katten
  • Jag kommer fortsätta köpa pomadan från dem i framtiden