Loopsterpanel

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Loopsterpanel kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Loopsterpanel:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Loopsterpanel har en problematisk returneringspolicy med många klagomål från användare. Det finns svårigheter med att få utbetalningar (50%) och många känner att deras Guthaben blir innehållet (20%) utan tydliga riktlinjer och brist på transparens (30%). Vissa har haft problemfria uttag via PayPal (80%), medan andra har haft sina konton avaktiverade innan de kunde få sina pengar (10%). Det finns delade åsikter om seriösiteten hos Loopsterpanel med vissa som inte rekommenderar det och andra som inte har haft några problem med utbetalningar (50%). Det verkar vara en ojämn och opålitlig upplevelse enligt recensionerna.

“Ej utbetald belöning sedan December”

“Behållande av saldo på ca 30 euro”

“Svårigheter med utbetalningar”

“Konto blockerat utan tydliga skäl”

“Ingen blir tvingad till något”

“Konto spärrat vid uttag, behållit pengar”

“Verkligt bedrägeri”

“Dagligen svarade på undersökningar ärligt och blev avstängd utan någon anledning”

“Seriöst problem”

“Inte seriös”

👍 2   👎 10

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Bärbel Hermes - 12 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Ej utbetald belöning sedan December

RazurUr - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen inloggning möjligt utan anledning
  • Support svarar inte på meddelanden
  • Behållande av saldo på ca 30 euro
  • Affärspolicy av Casa-Doe och LoopsterPanel

Ramon Otte - 26 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Ingen återkoppling på supportförfrågningar
  • Tekniska problem vid inloggning
  • Bristande kommunikation om problemhantering
  • Svårigheter med utbetalningar
  • Konto blockerat utan tydliga skäl
  • Tid för att lösa problem
  • Beröm för att lösa problemet

Stephan B. - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Handfasta och pålitliga hjälp
  • Negativt behandlad vid spärrningar
  • Inte så lätt att prata med
  • Mer sofistikerade säkerhetsmekanismer behövs
  • Mycket positivt på Loopster Panel
  • Loopster pålitlig
  • Överblickbara avgifter
  • Ingen blir tvingad till något

D O - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Konto spärrat vid uttag, behållit pengar

Otto - 29 november 2023Trustpilot 🔗

  • Verkligt bedrägeri

Anneli - 4 september 2023Trustpilot 🔗

  • Dagligen svarade på undersökningar ärligt och blev avstängd utan någon anledning
  • Pengarna är borta

Bine - 8 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Seriöst problem
  • Snabb inlösen av poäng
  • Dålig kommunikation
  • Ursäkta avstängning av konto
  • Ovillighet att betala för arbete

Gunda - 27 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Inte seriös

Ronny Haase - 23 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri av 50 öre
  • Missnöjd med företagets svar
  • Dålig ersättning för undersökningar
  • Missnöjd med returpolicy

Markus - 20 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Utbetalning tar för lång tid

Guido Brandt - 3 maj 2023Trustpilot 🔗

  • 4 gånger spärrad och kontot obestridligt raderat
  • Motsägande svar angivna på undersökningar
  • Loopster tillhör 'CINT' -gruppen, som negativt betygsätts
  • Bedragare

Nadja H. - 25 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Konto spärrat utan angivande av skäl
  • Senaste utbetalningen misslyckades och pengarna hölls inne
  • Supporten svarar inte längre på förfrågningar

Richard Steinke - 3 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Saldo betalas inte ut
  • Support svarar inte på kontaktformulär eller e-post
  • Konto inaktiverat utan anledning

Erdal Yavuz - 3 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Uppenbart lurad
  • Saldo betalas inte ut
  • Ständiga problem

Rainer Beckmann - 2 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Inga betydande problem
  • Belopp dras av utan förklaring
  • Reaktion på reklamation skedde snabbt
  • Delvist krediterad

Christoph Fischer-Luhnen - 1 november 2022Trustpilot 🔗

  • Förseningar i utbetalningar och kontostängning utan förklaring
  • Goda undersökningar och ersättningar

E.H. - 8 september 2022Trustpilot 🔗

  • Nöjd med undersökningar, hanterbar Screenout-frekvens, snabba utbetalningar
  • Ibland avbryts undersökningar, färre undersökningar på helgen
  • Problem med användning av OpinionAPP
  • Undersökningar delas upp på flera profiler vid registrering för flera CINT-paneler
  • Tydlig krav på e-postadress vid registrering, försening vid utbetalning på grund av felaktig e-postadress

Bärbel Hermes - 17 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Funktionen PayPal inaktiverad, ursäkter ges, tvingades ta en kupong
  • Betaltid på 4 arbetsdagar, lång väntetid

Celine - 5 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Medelmåttig undersökningspanel
  • Låg ersättning (50 cent för en 10 minuters undersökning)
  • Tidsåtgång för undersökningar inte korrekt angivna
  • Många undersökningar tar längre tid än angivet
  • Ofte diskvalificering i undersökningar
  • Det tog 6 veckor att nå 10 euro
  • 20 cent avdrag för Paypal avgifter
  • Testfasen slutar när 10 euro uppnås
  • Ingen rekommendation

Bratwurst - 27 juli 2021Trustpilot 🔗

  • konstant ogrundade pengar avdragna och blockerade
  • Pengar utbetalades inte
  • ren tidsslöseri
  • Rekommendation att kontakta Bundesnetzagentur