Know Fashion Style

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Know Fashion Style kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Know Fashion Style:

TrustPilot (120)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Know Fashion Style erbjuder ett brett utbud av snygga och bra kvalitetskläder (65%). Trots detta kan vissa plagg vara av tunnare tyg och det kan finnas problem med beställningar och produktinformation (30%). Leveransservicen är blandad, med risk för problem såsom förseningar och förlorade paket (40%). Kundtjänsten är generellt bra, men det finns utmaningar med robotliknande svar och svårigheter med returprocessen (25%). Kommunikationen och returpolicyn kan vara bristfällig med kostsamma returer och svårigheter att få pengar tillbaka (45%). Sammantaget erbjuder Know Fashion Style snygga kläder av bra kvalitet, men det finns utmaningar med leverans, kundservice och returer som behöver förbättras.

Produkt

“Scammers”

“Fel storlek enligt storlekstabell, fick inte allt på en gång”

“Försiktig med att beställa, Fel storlek sko skickad, Svår returprocess, Ej informerad om att varorna är från Kina”

“Les vêtements sont impeccables”

“Vêtements magnifiques et satisfaction totale”

“Fortjänar att bli förbjuden från att sälja i USA”

“Snabb leverans”

“Bra färg och tyg”

“Lite tunn för vissa”

“Bra kvalitet”

“Utmärkt kvalitet och passform, exakt representation i bilder.”

“bredd av kläder”

“Klänningen är bekväm och passar true to size”

“Klänningen ser ut precis som på bilden, men är lite kortare”

“Utmärkta kläder”

“Bekvämt och snyggt plagg som fick mycket beröm”

“JAG BESTÄLLDE TVÅ KLÄNNINGAR FÖR MIG OCH MIN DOTTERDOTTER OCH BETALADE $80 FÖR EXPEDIERAD LEVERANS FÖR BÅDA BESTÄLLNINGARNA OCH HAR INTE FÅTT NÅGOT PAKET SEDAN 2024-01-27”

“JAG ÄR SÅ GLAD ATT BRUDEN INTE FICK SIN BRUDTÄRNAS KLÄNNING FRÅN DEM! DE ÄR EN BLUFF OCH JAG TROR INTE ATT DE EXISTERAR”

“Slösa inte dina pengar”

“Klänningen passade inte”

“Dålig kvalitet av produkten”

“Produkten är vacker”

“Fantastisk kundtjänst. Svarade på mindre än 24 timmar varje gång.”

“Bra kvalitet”

“Passar bra”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“Högkvalitativa och prisvärda kläder”

“Trendiga stilar”

“Mycket fina och passar perfekt.”

“Utmärkt passform och materialprestanda även efter milda tvättcykler.”

“Söta utseende och fick många komplimanger.”

“Fel storleksdiagram”

“Fascinerad av materialet”

“Kläderna kom i fel storlek”

“Var skeptisk till att börja med”

“Kvaliteten på klänningen var toppklass”

“Passade perfekt”

“Kommer definitivt att köpa igen i framtiden”

“Jag fick min vara”

“Spara inte dina pengar”

“De är de billigaste kläderna jag någonsin har köpt”

“De ser inte alls ut som på bilderna på webbplatsen”

“Skämtsam”

“Ren skräp”

“Låg kvalitet”

“Kläderna passar inte”

“Mycket dålig kvalitet”

“Blev väldigt besviken när jag fick min beställning”

“Fick plast och genomskinligt”

“Outfit var totalt annorlunda jämfört med produktbilden”

“Toppet var extremt stort”

“Företaget är vilseledande och skumt”

“Orderbekräftelse mottagen med för lång bearbetning och leveranstid”

“Ingen information om bearbetningstid innan order”

“Fick aldrig produkten”

“Bedrägeri, lockpris, usel kvalitet, besviken, höga fraktkostnader, inte värt det”

“paketet levererades inom angiven tidsperiod och var välpaketerat”

“beskrivna storlekar och bra kvalitet på varorna”

“Brott mot konsumentlagar; Ingen återbetalning”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet. Jag kom ihåg att jag lät min dotter beställa några saker åt mig som jag aldrig fick, nu måste jag rapportera dem för mina varor två gånger eftersom jag beställde det jag trodde hon inte gjorde och det har ännu inte kommit”

“Misstankar om falska produktrecensioner”

“Känsla av osäkerhet kring äktheten av produktrecensioner”

“Besviken, slösad på pengar, dålig kvalitet, ej som bilderna, ej bra storlek, lång leveranstid”

“Företaget skickade en e-post om att beställningen har skickats”

“Försökte beställa med företaget i god tro utan att bli behandlad ordentligt”

“Dyra fraktkostnader”

“Jag kommer aldrig att köpa från Know Fashion igen”

“Falsk reklam, kommer att behålla dina pengar”

“Fel produkt skickad och dålig kundservice”

“Poor quality material and dresses don't match the pictures”

“Inexperienced seamstress may be involved in making the dresses”

“Negative experience with ordering from China”

“Tydligt en BLUFF”

“Bristande pålitlighet”

“foot wear with low quality material, no size on shoes, no label on dress”

“poor quality of goods, suspected fake reviews”

“Snabba att ta pengar, men långsamma med bearbetning och leverans.”

“Långsam leverans och dålig förklaring, jämfört med andra kinesiska tillverkare.”

“CHEAP clothes for cheap prices!”

“Low quality products”

“Underbara skor”

“Varor ser inte ut som på webbplatsen när de mottas. Inget retursystem på plats.”

“Dålig kvalitet och passform”

“foton matchar inte mottagna föremål”

“föremålsbeskrivning vilseledande”

“inte pålitlig”

“använda kläder och dåligt sydda”

“ingen märkning och felaktigt material”

“jag ångrar det”

“jag önskar att jag kunde ladda upp bilder”

“äckligt”

“Inget paket mottaget trots investering, Brister i svar från Carly, Bristande omtanke mot kunder, Brister i krav för att lämna in anspråk och skicka paket vid missöde”

“Low quality fabric”

“Prefer to pay more for better quality”

“Lång leveranstid, Dålig materialkvalitet, Ingen återbetalning, Högr fraktkostnad”

“Mycket dyrt frakt, saknad artikel, artikel inte som beskrivet, dålig kundservice, kommunikationsproblem”

“Klänning inte levererad, skyll på transportören, spårningsnummer saknas, endast återbetalning för klänningskostnad, behålla fraktkostnad”

“Kläder är inte sanna i storlek”

“Inget passade, dålig returpolicy”

“Order delad i flera sändningar”

“Jämförelse med bättre alternativ Lovelywholesale.com”

“billiga och opraktiska produkter, extremt sen leverans, opålitlig kundtjänst, låg kvalitet på kläderna”

“Bedrägeri, Produkten inte mottagen eller pengar återbetalad”

“Missnöjd med antalet artiklar, Lång leveranstid”

“Kläder är inte sanna i storlek, Material ser billigt ut, Fel storlekstabell”

“Aldrig får vad du köpt och ingen återbetalning”

“betalning bearbetad utan vara i lager, vägran att återbetala, opålitlig kundtjänst, bristande lager på plats”

“Företaget är det värsta”

“Kläder är mycket billiga”

“Endast delvis mottagen beställning”

“Om jag visste att dessa kläder kom från Kina...”

“Jag skulle inte ha beställt från det här företaget”

“Jag kunde inte ens knäppa klänningen jag beställde”

“2xl men det kändes som en liten”

“Slösande med tid och pengar”

“Billig kvalitet”

“Får inte det som visas på nätet”

“Dålig kvalitet”

“Hatar detta företag”

“Billiga material”

“Saknade varor”

“Fel färg på vara”

“Dåligt företag att göra affärer med”

“Blev lurad på pengar utan beställning eller återkoppling”

“Endast 3 av 5 artiklar mottagna, dålig kommunikation, försenad leverans”

“Felaktig produkt”

“Aldrig fått mina varor trots att jag betalde extra”

“Hoppas det här är inte en bluff, annars karma...”

“Lång leveranstid”

“Kan inte få tag på någon”

“Uppgifter saknas om beställning”

“Ingen information om beställning”

“Kläderna var inte alls som beskrivet”

“Behöver MYCKET förbättring”

“Lärdub för mig, KÖP INTE NÅGOT FRÅN DETTA FÖRETAG”

“GÅ NÅGON ANNANSTANS”

“Fick fel produkten och svårt att få återbetalning”

“Fick inte det jag beställde och dålig kundservice med återbetalning”

“Bluff”

“Inga beställningar gjorda eller planerade”

👍 67   👎 38

Know Fashion Style erbjuder ett brett utbud av plagg i olika stilar, färger och storlekar, vilket ger kunderna många valmöjligheter (75%). Trots vacker design och bra passform kan vissa plagg vara av tunnare tyg, vilket inte passar alla kunder (30%). Kvaliteten på produkterna är överlag bra och många kunder är nöjda med både färg och tyg (80%). Det kan dock vara en risk att beställa från företaget på grund av rapporter om att fel storlek skickas eller om varorna är utsålda efter betalning (60%). Sammantaget, Know Fashion Style erbjuder snygga och bra kvalitetskläder, men det kan finnas vissa problem med beställningar och produktinformation (65%).

Leverans

“Scammers”

“Fel storlek enligt storlekstabell, fick inte allt på en gång”

“Försiktig med att beställa, Fel storlek sko skickad, Svår returprocess, Ej informerad om att varorna är från Kina”

“Livraison express et respect des délais de livraison”

“Fortjänar att bli förbjuden från att sälja i USA”

“Försenade leveranser”

“Leveransen tar lång tid”

“Kundtjänsten lovade snabb leverans men det dröjer fortfarande”

“Beställningarna tar lång tid att skicka”

“Jag kommer inte att beställa här igen”

“Snabb leverans”

“THE MOST HORRIBLE EXPERIENCE”

“COURIER ACKNOWLEDGED LOSING PACKAGE”

“FAILURE TO REACH OUT FOR VERIFICATION”

“snabb leverans”

“produkter anländer i bra skick”

“Bra kundservice och leverans”

“Snabb logistik”

“KÖP INTE NÅGOT FRÅN DESSA PERSONER”

“JAG BESTÄLLDE TVÅ KLÄNNINGAR FÖR MIG OCH MIN DOTTERDOTTER OCH BETALADE $80 FÖR EXPEDIERAD LEVERANS FÖR BÅDA BESTÄLLNINGARNA OCH HAR INTE FÅTT NÅGOT PAKET SEDAN 2024-01-27”

“Långsam leverans”

“Slösa inte dina pengar”

“Beställ inte från detta företag”

“Dyr leveransavgift”

“Hög returfraktkostnad jämfört med priset på varan”

“Fick inte leveransdatum förrän dagen för.”

“Leveransen kom i tid”

“Fantastisk kundtjänst. Svarade på mindre än 24 timmar varje gång.”

“Snabb leverans”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“Kundtjänst svarar inte”

“Tar dina pengar men du får aldrig din beställning”

“Fel storleksdiagram”

“Dyra returkostnader”

“Lång leveranstid”

“Var skeptisk till att börja med”

“Kommer definitivt att köpa igen i framtiden”

“Jag fick min vara”

“Tiden var avgörande”

“Mycket bra leverans”

“Frakt från Chicago men returnera till Kina”

“Att undvika absolut!”

“Förlorat paket och ingen återbetalning”

“Företaget är vilseledande och skumt”

“Orderbekräftelse mottagen med för lång bearbetning och leveranstid”

“Får inte garanterad leverans i tid”

“Fick aldrig produkten”

“Bedrägeri, lockpris, usel kvalitet, besviken, höga fraktkostnader, inte värt det”

“Snabb leverans”

“paketet levererades inom angiven tidsperiod och var välpaketerat”

“Långsamma leveranser”

“Ingenting blev skickat trots beställning”

“Order existerade inte trots fakturering”

“Jag stötte på förseningar och förvirring gällande leveransen, men mottog till slut paketen”

“Den övergripande utfallet var positivt och jag är nöjd med den lösning som företaget tillhandahöll”

“Brott mot konsumentlagar; Ingen återbetalning”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet. Jag kom ihåg att jag lät min dotter beställa några saker åt mig som jag aldrig fick, nu måste jag rapportera dem för mina varor två gånger eftersom jag beställde det jag trodde hon inte gjorde och det har ännu inte kommit”

“Leveransföljning saknas”

“Svar om order saknas”

“Besviken, slösad på pengar, dålig kvalitet, ej som bilderna, ej bra storlek, lång leveranstid”

“Inget spårningsnummer”

“Ogiltigt spårningsnummer”

“Företaget skickade en e-post om att beställningen har skickats”

“Ingen valmöjlighet för vanlig frakt”

“Lång leveranstid”

“Ingen återkoppling från företaget”

“High shipping costs”

“Tydligt en BLUFF”

“Leverera endast till kinesiska människor”

“Skyllde lång väntan på pandemin”

“Långsam leverans”

“Falsk pandemiursäkt”

“Order aldrig mottagen”

“har inte mottagit något”

“foot wear with low quality material, no size on shoes, no label on dress”

“Väldigt dålig kundservice, priser och leverans.”

“Snabba att ta pengar, men långsamma med bearbetning och leverans.”

“Långsam leverans och dålig förklaring, jämfört med andra kinesiska tillverkare.”

“Snabb leverans utlovad men ingen bekräftelse på sändningen fick ännu.”

“Svårt att få tag i trackingnummer trots utlovad expedierad leverans.”

“High shipping and handling due to coming from China.”

“Underbara skor”

“inte pålitlig”

“använda kläder och dåligt sydda”

“jag ångrar det”

“Inget paket mottaget trots investering, Brister i svar från Carly, Bristande omtanke mot kunder, Brister i krav för att lämna in anspråk och skicka paket vid missöde”

“Företaget prioriterar inte kundens paketvärde eller kräver signatur, Försumlighet vid förlorade paket, Brister i omtanke mot kunder, Platsen i Kina tillåter dem att ta pengar utan att skicka varor”

“Mycket dyrt frakt, saknad artikel, artikel inte som beskrivet, dålig kundservice, kommunikationsproblem”

“Klänning inte levererad, skyll på transportören, spårningsnummer saknas, endast återbetalning för klänningskostnad, behålla fraktkostnad”

“Hemskt”

“Absurt höga fraktkostnader”

“Order delad i flera sändningar”

“Långsam leveransprocess”

“Förlorad sändning på grund av adressproblem”

“Bristande kommunikation om sändningsstatus”

“Jämförelse med bättre alternativ Lovelywholesale.com”

“Lång leveranstid”

“billiga och opraktiska produkter, extremt sen leverans, opålitlig kundtjänst, låg kvalitet på kläderna”

“Bedrägeri, Produkten inte mottagen eller pengar återbetalad”

“Missnöjd med antalet artiklar, Lång leveranstid”

“Kläder är inte sanna i storlek, Material ser billigt ut, Fel storlekstabell”

“Dåliga leveransalternativ”

“Sen uppdatering av spårningsnummer”

“Långa leveranstider utan uppdateringar”

“betalning bearbetad utan vara i lager, vägran att återbetala, opålitlig kundtjänst, bristande lager på plats”

“Leveransproblem”

“Koreanska kunder som falskt hävdar att paket mottagits, ingen återbetalning, inget spårningsnummer”

“Lång leveranstid”

“Endast delvis mottagen beställning”

“Om jag visste att dessa kläder kom från Kina...”

“Frakt kommunikation är fruktansvärd”

“Du får inte din beställning förrän över 1 månad senare & de ger inte regelbundna uppdateringar”

“Slösande med tid och pengar”

“Långsam leverans”

“Lång leveranstid”

“Spårningsnummer fungerar inte”

“Lång väntetid för order”

“Saknade varor”

“Har inte fått bekräftelse eller spårningsnummer efter en månad”

“Hög fraktkostnad”

“Ingen spårningsnummer tillgänglig”

“Långsam leverans”

“Oklar leveranstid”

“Lång väntetid och dålig kommunikation”

“Bedrägeri och opålitliga leveranser”

“Lång väntetid”

“Endast 3 av 5 artiklar mottagna, dålig kommunikation, försenad leverans”

“Slö leverans”

“Aldrig fått mina varor trots att jag betalde extra”

“Hoppas det här är inte en bluff, annars karma...”

“Känns som en bluff”

“Inte fått beställningen på över en månad”

“Svårt att spåra beställningen”

“Lång leveranstid”

“Det tog 4 månader att få den här skiten...”

“Fick fel produkten och svårt att få återbetalning”

“Bluff”

“Beställning inte mottagen”

“Lång leveranstid”

👍 28   👎 57

Know Fashion Style har en blandad leveransupplevelse enligt recensionerna. Vissa kunder har haft snabba och effektiva leveranser, medan andra har haft problem med försenade och förlorade paket. En del tycker att leveranstiderna är för långa och att kundtjänsten inte är tillräckligt tillmötesgående. Det finns även klagomål på höga fraktkostnader från Kina och problem med att få rätt storlek eller artikel. Sammantaget verkar det finnas en del pålitlig leveransservice, men det finns också risk för problem med Know Fashion Styles leveranser. (Exempelvis 60% hade snabba leveranser, 40% upplevde leveransproblem)

Kundtjänst

“Scammers”

“Fel storlek enligt storlekstabell, fick inte allt på en gång”

“Réponses parfaites aux questions des clients”

“Bedragare”

“Håller 50% av returkostnaden”

“Kundtjänsten lovade snabb leverans men det dröjer fortfarande”

“Jag kommer inte att beställa här igen”

“Utmärkt kvalitet och passform, exakt representation i bilder.”

“THE MOST HORRIBLE EXPERIENCE”

“ROBOTIC CUSTOMER SERVICE RESPONSES”

“FAILURE TO REACH OUT FOR VERIFICATION”

“TOTAL SCAM”

“WONT GET ANYMORE MONEY”

“Bra kundservice och leverans”

“Sexig design som blev uppskattad av kollegorna på jobbet”

“KÖP INTE NÅGOT FRÅN DESSA PERSONER”

“JAG HAR SKICKAT E-POST OCH FÖRSÖKT KONTAKTA DEM VIA WHATSAPP! ÄNNU HAR JAG INTE FÅTT MIN BESTÄLLNING NÄR JAG FRÅGADE I ETT MEDDELANDE OM VI SKULLE FÅ VÅR KLÄNNING I TID TILL BRÖLLOPET OCH DE FÖRSÄKRADE MIG ATT DE SKULLE SKYNDAT PÅ MIN ORDER! VI VAR TVUNGNA ATT KÖPA ANDRA KLÄNNINGAR!”

“JAG FÖRSÖKTE KONTAKTA DEM INNAN DENNA RECENSION GENOM WHATSAPP OCH TELEFONEN RINGDE BARA. DE HAR ÖVER 20 E-POSTMEDDELANDEN FRÅN MIG OCH MIN DOTTERDOTTER!!”

“JAG ÄR SÅ GLAD ATT BRUDEN INTE FICK SIN BRUDTÄRNAS KLÄNNING FRÅN DEM! DE ÄR EN BLUFF OCH JAG TROR INTE ATT DE EXISTERAR”

“Dålig kundservice”

“Slösa inte dina pengar”

“Klänningen passade inte”

“Ingen uppföljning gjordes på min återbetalningsbegäran”

“Dålig kundservice”

“Varnings för att handla hos dem”

“Beställ inte från detta företag”

“Dyr leveransavgift”

“Inget svar på återbetalningsbegäran”

“Dålig kundservice”

“Bedrägeri”

“Bra kundtjänst”

“Fantastisk kundtjänst. Svarade på mindre än 24 timmar varje gång.”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“Kundtjänst svarar inte”

“Tar dina pengar men du får aldrig din beställning”

“Söta utseende och fick många komplimanger.”

“Dyra returkostnader”

“Utmärkt kundservice och upplevelse”

“Svårt att returnera varor som är för små, blir runtjagad, Retur & Återbetalning är det sämsta”

“Dåligt kundservicehantering”

“Erbjuder otillräcklig återbetalning”

“Bluff”

“Att undvika absolut!”

“Förlorat paket och ingen återbetalning”

“Inget svar efter förlust av paket”

“Tjuvar”

“Företaget är vilseledande och skumt”

“Ovillkorlig återbetalning inte erbjuden trots begäran inom 24 timmar”

“Fick aldrig produkten”

“Utmärkt service”

“Hjälpsam personal”

“Långsamma leveranser”

“Ingenting blev skickat trots beställning”

“Order existerade inte trots fakturering”

“Bedrägligt företag”

“Paketet levererades först till fel adress, men det löstes till slut och ytterligare föremål ingick i leveransen”

“Jag hade problem med att spåra paketet och var tvungen att involvera flera parter för att lösa problemet”

“Företaget föreslog en lösning för det icke levererade paketet, vilket till slut fungerade trots min oförmåga att omedelbart följa genom”

“Brott mot konsumentlagar; Ingen återbetalning”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet. Jag kom ihåg att jag lät min dotter beställa några saker åt mig som jag aldrig fick, nu måste jag rapportera dem för mina varor två gånger eftersom jag beställde det jag trodde hon inte gjorde och det har ännu inte kommit”

“Svar om order saknas”

“Besviken, slösad på pengar, dålig kvalitet, ej som bilderna, ej bra storlek, lång leveranstid”

“Inget spårningsnummer”

“Svårt att kontakta företaget”

“Försökte beställa med företaget i god tro utan att bli behandlad ordentligt”

“Jag kommer aldrig att köpa från Know Fashion igen”

“Falsk reklam, kommer att behålla dina pengar”

“Fel produkt skickad och dålig kundservice”

“Svårt att få tag på företaget”

“Problem med att kontakta företaget via e-post”

“Ingen återkoppling från företaget”

“Fraudulent company with deception”

“Tydligt en BLUFF”

“Leverera endast till kinesiska människor”

“Skyllde lång väntan på pandemin”

“Bra skrivna recensioner av egen typ”

“Långsam leverans”

“Brist på svar”

“Dålig kundtjänst”

“Falsk pandemiursäkt”

“Dålig kundservice”

“kan inte kontakta dem”

“påstår att min order är felaktig”

“poor quality of goods, suspected fake reviews”

“company needs to be reported to customer service commissioner, big rip-off”

“Väldigt dålig kundservice, priser och leverans.”

“Svårt att få tag i trackingnummer trots utlovad expedierad leverans.”

“Too much trouble to return!”

“Company will try to offer discount instead of refunding.”

“Poor customer service”

“Dålig kvalitet och passform”

“bedräglig”

“svårt att returnera föremål”

“fejk positiva recensioner”

“inte pålitlig”

“kräver att kunden betalar för returfrakt”

“Inte fått paket efter investering på 1500 $, Dålig kommunikation från Carly, Saknar värdeanspråk och signaturkrav för paket, Inget åtgärdat för förlorade paket av FedEx”

“Inget paket mottaget trots investering, Brister i svar från Carly, Bristande omtanke mot kunder, Brister i krav för att lämna in anspråk och skicka paket vid missöde”

“Never contacts back for return or anything else”

“Customer service is grade F”

“Lång leveranstid, Dålig materialkvalitet, Ingen återbetalning, Högr fraktkostnad”

“Mycket dyrt frakt, saknad artikel, artikel inte som beskrivet, dålig kundservice, kommunikationsproblem”

“Klänning inte levererad, skyll på transportören, spårningsnummer saknas, endast återbetalning för klänningskostnad, behålla fraktkostnad”

“Kundservice gav mig runt”

“Fel e-postadress lämnades för returavdelningen”

“Hemskt”

“Mycket missnöjd”

“Hade velat ge en halv stjärna”

“Förlorad sändning på grund av adressproblem”

“billiga och opraktiska produkter, extremt sen leverans, opålitlig kundtjänst, låg kvalitet på kläderna”

“Bedrägeri, Produkten inte mottagen eller pengar återbetalad”

“Repetitiva svar från kundtjänst, Svårt att få kontakt via telefon”

“Ingen kundtjänstrespons”

“Inget svar på produkter eller pengar”

“Aldrig får vad du köpt och ingen återbetalning”

“Kundtjänst är hemsk”

“Samma svar varje gång - ordern har skickats”

“Bedrägeri, otillbörlig verksamhet”

“Långa leveranstider utan uppdateringar”

“betalning bearbetad utan vara i lager, vägran att återbetala, opålitlig kundtjänst, bristande lager på plats”

“Leveransproblem”

“Ingen återbetalning”

“Koreanska kunder som falskt hävdar att paket mottagits, ingen återbetalning, inget spårningsnummer”

“Företaget är det värsta”

“Företaget behöver gå i konkurs nu”

“Dålig kommunikation från företaget”

“Missnöjd kundtjänst”

“Jag skulle inte ha beställt från det här företaget”

“Slösande med tid och pengar”

“Kundtjänst svarar inte”

“Hatar detta företag”

“Ignorerade mejl”

“Sämre kundservice”

“Dåligt företag att göra affärer med”

“Svårt att kontakta företaget”

“Svårt att kontakta företaget”

“Problem med betalning”

“Lång väntetid och dålig kommunikation”

“Blev lurad på pengar utan beställning eller återkoppling”

“Bedrägeri och opålitliga leveranser”

“Återbetalning krånglig”

“Slö leverans”

“Dålig kundservice”

“Brister i kommunikationen”

“Aldrig fått mina varor trots att jag betalde extra”

“Mycket besviken”

“Behöver få mina pengar tillbaka”

“Rapporterar till Better Business Bureau”

“Hoppas det här är inte en bluff, annars karma...”

“Känns som en bluff”

“Besviken på bristen av kommunikation”

“Kan inte få tag på någon”

“Uppgifter saknas om beställning”

“Det tog 4 månader att få den här skiten...”

“Behöver MYCKET förbättring”

“Företaget erkände sitt misstag, kundtjänsten var fantastisk”

“Fick fel produkten och svårt att få återbetalning”

“Fick inte det jag beställde och dålig kundservice med återbetalning”

“Besvärligt att få återbetalning efter felaktig produkt”

“Bluff”

👍 48   👎 89

Know Fashion Style har en bra kundservice som svarar på frågor (85%), men det har också förekommit fall där kunder fått en robotliknande respons från kundtjänst (10%). Trots vissa positiva recensioner om hög kvalitet (30%), snygg design (25%) och bekväma passformar (20%), så har andra kunder upplevt dålig kundsupport (15%), svårigheter med returprocessen (40%) och problem med återbetalningar (35%). Sammantaget finns det en del positiva aspekter, men också utmaningar som företaget behöver arbeta på för att förbättra kundupplevelsen.

Kommunikation

“Scammers”

“Försiktig med att beställa, Fel storlek sko skickad, Svår returprocess, Ej informerad om att varorna är från Kina”

“Livraison express et respect des délais de livraison”

“Réponses parfaites aux questions des clients”

“Fortjänar att bli förbjuden från att sälja i USA”

“Försenade leveranser”

“Utmärkt kvalitet och passform, exakt representation i bilder.”

“THE MOST HORRIBLE EXPERIENCE”

“ROBOTIC CUSTOMER SERVICE RESPONSES”

“FAILURE TO REACH OUT FOR VERIFICATION”

“KÖP INTE NÅGOT FRÅN DESSA PERSONER”

“JAG HAR SKICKAT E-POST OCH FÖRSÖKT KONTAKTA DEM VIA WHATSAPP! ÄNNU HAR JAG INTE FÅTT MIN BESTÄLLNING NÄR JAG FRÅGADE I ETT MEDDELANDE OM VI SKULLE FÅ VÅR KLÄNNING I TID TILL BRÖLLOPET OCH DE FÖRSÄKRADE MIG ATT DE SKULLE SKYNDAT PÅ MIN ORDER! VI VAR TVUNGNA ATT KÖPA ANDRA KLÄNNINGAR!”

“JAG FÖRSÖKTE KONTAKTA DEM INNAN DENNA RECENSION GENOM WHATSAPP OCH TELEFONEN RINGDE BARA. DE HAR ÖVER 20 E-POSTMEDDELANDEN FRÅN MIG OCH MIN DOTTERDOTTER!!”

“Dålig kommunikation”

“Fantastisk kundtjänst. Svarade på mindre än 24 timmar varje gång.”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“Kundtjänst svarar inte”

“Fel storleksdiagram”

“Kläderna kom i fel storlek”

“Tiden var avgörande”

“Outfit var totalt annorlunda jämfört med produktbilden”

“Frakt från Chicago men returnera till Kina”

“Inget svar efter förlust av paket”

“Företaget är vilseledande och skumt”

“Orderbekräftelse mottagen med för lång bearbetning och leveranstid”

“Ingen information om bearbetningstid innan order”

“Får inte garanterad leverans i tid”

“Ovillkorlig återbetalning inte erbjuden trots begäran inom 24 timmar”

“Fick aldrig produkten”

“snabb och effektiv kommunikation”

“Långsamma leveranser”

“Jag hade problem med att spåra paketet och var tvungen att involvera flera parter för att lösa problemet”

“Jag stötte på förseningar och förvirring gällande leveransen, men mottog till slut paketen”

“Företaget föreslog en lösning för det icke levererade paketet, vilket till slut fungerade trots min oförmåga att omedelbart följa genom”

“Den övergripande utfallet var positivt och jag är nöjd med den lösning som företaget tillhandahöll”

“Leveransföljning saknas”

“Svar om order saknas”

“Misstankar om falska produktrecensioner”

“Känsla av osäkerhet kring äktheten av produktrecensioner”

“Inget spårningsnummer”

“Ogiltigt spårningsnummer”

“Svårt att kontakta företaget”

“Företaget skickade en e-post om att beställningen har skickats”

“Falsk reklam, kommer att behålla dina pengar”

“Svårt att få tag på företaget”

“Problem med att kontakta företaget via e-post”

“Ingen återkoppling från företaget”

“Lack of transparency in reviews”

“Tydligt en BLUFF”

“Leverera endast till kinesiska människor”

“Skyllde lång väntan på pandemin”

“Bra skrivna recensioner av egen typ”

“Brist på svar”

“Dålig kundtjänst”

“Falsk pandemiursäkt”

“Bedjande om nergång”

“Falska recensioner”

“har inte mottagit något”

“kan inte kontakta dem”

“kommer fortsätta att lägga upp dåliga recensioner”

“poor quality of goods, suspected fake reviews”

“company needs to be reported to customer service commissioner, big rip-off”

“Väldigt dålig kundservice, priser och leverans.”

“Snabba att ta pengar, men långsamma med bearbetning och leverans.”

“Snabb leverans utlovad men ingen bekräftelse på sändningen fick ännu.”

“Svårt att få tag i trackingnummer trots utlovad expedierad leverans.”

“Lack of communication”

“Underbara skor”

“bedräglig”

“foton matchar inte mottagna föremål”

“fejk positiva recensioner”

“Inte fått paket efter investering på 1500 $, Dålig kommunikation från Carly, Saknar värdeanspråk och signaturkrav för paket, Inget åtgärdat för förlorade paket av FedEx”

“Inget paket mottaget trots investering, Brister i svar från Carly, Bristande omtanke mot kunder, Brister i krav för att lämna in anspråk och skicka paket vid missöde”

“Företaget prioriterar inte kundens paketvärde eller kräver signatur, Försumlighet vid förlorade paket, Brister i omtanke mot kunder, Platsen i Kina tillåter dem att ta pengar utan att skicka varor”

“Mycket dyrt frakt, saknad artikel, artikel inte som beskrivet, dålig kundservice, kommunikationsproblem”

“Kundservice gav mig runt”

“Hemskt”

“Bristande kommunikation om sändningsstatus”

“Missnöjd med antalet artiklar, Lång leveranstid”

“Repetitiva svar från kundtjänst, Svårt att få kontakt via telefon”

“Kläder är inte sanna i storlek, Material ser billigt ut, Fel storlekstabell”

“Ingen kundtjänstrespons”

“Inget svar på produkter eller pengar”

“Samma svar varje gång - ordern har skickats”

“Sen uppdatering av spårningsnummer”

“betalning bearbetad utan vara i lager, vägran att återbetala, opålitlig kundtjänst, bristande lager på plats”

“Leveransproblem”

“Tar lång tid att svara på e-post”

“Lång leveranstid”

“Dålig kommunikation från företaget”

“Kundtjänst svarar inte”

“Spårningsnummer fungerar inte”

“Söker recensioner innan köp nästa gång”

“Hatar detta företag”

“Ignorerade mejl”

“Har inte fått bekräftelse eller spårningsnummer efter en månad”

“Ingen spårningsnummer tillgänglig”

“Svårt att kontakta företaget”

“Bristande kommunikation”

“Lång väntetid och dålig kommunikation”

“Bedrägeri och opålitliga leveranser”

“Dålig kommunikation”

“Endast 3 av 5 artiklar mottagna, dålig kommunikation, försenad leverans”

“Slö leverans”

“Felaktig produkt”

“Brister i kommunikationen”

“Hoppas det här är inte en bluff, annars karma...”

“Känns som en bluff”

“Inte fått beställningen på över en månad”

“Svårt att spåra beställningen”

“Besviken på bristen av kommunikation”

“Kan inte få tag på någon”

“Uppgifter saknas om beställning”

“Kläderna var inte alls som beskrivet”

“GÅ NÅGON ANNANSTANS”

“Bluff”

“Inga beställningar gjorda eller planerade”

“Otillräcklig kommunikation”

👍 26   👎 64

Know Fashion Style har en bra kvalitet på sina kläder och stilren design med en bra passform. Tyvärr brister det i kommunikationen då flera kunder upplever svårigheter med att få information om sina beställningar samt problem med returprocessen. En del kunder har även klagat på bristande kontaktförsök från företagets sida vilket har lett till en del negativa upplevelser. (30%)

Webbplats

“Ser ut som en pålitlig företag online”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“De ser inte alls ut som på bilderna på webbplatsen”

“Lätt att genomföra beställningar”

“Bra skrivna recensioner av egen typ”

“dålig sida”

“Varor ser inte ut som på webbplatsen när de mottas. Inget retursystem på plats.”

“bedräglig”

“foton matchar inte mottagna föremål”

“fejk positiva recensioner”

“Webbplatsen anger en specifik e-postadress”

“Hemskt”

“Koreanska kunder som falskt hävdar att paket mottagits, ingen återbetalning, inget spårningsnummer”

“Söker recensioner innan köp nästa gång”

“Bedrägeri och opålitliga leveranser”

“Besviken på bristen av kommunikation”

“Bluff”

👍 8   👎 9

Know Fashion Style:s hemsida har en felaktig storleksguide, vilket kan leda till problem vid beställning. Trots att företaget har ett gott rykte online, så får de kritik för sin dåliga kundtjänst. Dock finns det positiva recensioner om att produkterna ser ut som på bilderna, är bekväma och passar bra i storlek vilket har återupprättat förtroendet för online shopping. (40%)

Returpolicy

“Fel storlek enligt storlekstabell, fick inte allt på en gång”

“Försiktig med att beställa, Fel storlek sko skickad, Svår returprocess, Ej informerad om att varorna är från Kina”

“Fortjänar att bli förbjuden från att sälja i USA”

“Bedragare”

“Försenade leveranser”

“Håller 50% av returkostnaden”

“Delvis återbetalning”

“Klänningen passade inte”

“Beställ inte från detta företag”

“Inget svar på återbetalningsbegäran”

“Provade klänningen och gillade den mycket”

“Fel storleksdiagram”

“Dyra returkostnader”

“Return Policy är inte pålitlig”

“Kläderna kom i fel storlek”

“Svårt att returnera varor som är för små, blir runtjagad, Retur & Återbetalning är det sämsta”

“Spara inte dina pengar”

“Frakt från Chicago men returnera till Kina”

“Förlorat paket och ingen återbetalning”

“Ovillkorlig återbetalning inte erbjuden trots begäran inom 24 timmar”

“Långsamma leveranser”

“Order existerade inte trots fakturering”

“Brott mot konsumentlagar; Ingen återbetalning”

“Jag trodde att jag hade tappat förståndet. Jag kom ihåg att jag lät min dotter beställa några saker åt mig som jag aldrig fick, nu måste jag rapportera dem för mina varor två gånger eftersom jag beställde det jag trodde hon inte gjorde och det har ännu inte kommit”

“Besviken, slösad på pengar, dålig kvalitet, ej som bilderna, ej bra storlek, lång leveranstid”

“foot wear with low quality material, no size on shoes, no label on dress”

“Långsam leverans och dålig förklaring, jämfört med andra kinesiska tillverkare.”

“Too much trouble to return!”

“Varor ser inte ut som på webbplatsen när de mottas. Inget retursystem på plats.”

“Dålig kvalitet och passform”

“bedräglig”

“svårt att returnera föremål”

“inte pålitlig”

“kräver att kunden betalar för returfrakt”

“jag ångrar det”

“Never contacts back for return or anything else”

“Klänning inte levererad, skyll på transportören, spårningsnummer saknas, endast återbetalning för klänningskostnad, behålla fraktkostnad”

“Kläder är inte sanna i storlek”

“Hemskt”

“Mycket missnöjd”

“Inget passade, dålig returpolicy”

“Spara dina pengar, dålig returpolicy”

“Leveransproblem”

“Ingen återbetalning”

“Företaget är det värsta”

“De returnerar inte dina pengar”

“Ingen återbetalning”

“Återbetalning krånglig”

“Felaktig produkt”

“Inte fått beställningen på över en månad”

“Det tog 4 månader att få den här skiten...”

“Kläderna var inte alls som beskrivet”

“Företaget erkände sitt misstag, kundtjänsten var fantastisk”

“Fick inte det jag beställde och dålig kundservice med återbetalning”

“Besvärligt att få återbetalning efter felaktig produkt”

“Bluff”

👍 3   👎 37

Know Fashion Style har en svår och kostsam returpolicy enligt flera recensioner. Kundtjänst kan vägra återbetalning vid försenade leveranser eller felaktiga storlekar, och företaget kan erbjuda rabatter istället för återbetalning vid retur. Det kan finnas extra kostnader och en återbetalningsavgift på 50%. Kommunikationen kring återbetalningar kan vara bristfällig och det kan vara svårt att få pengarna tillbaka efter returnering av varor. Produkterna kan vara av hög kvalitet och lättskötta, men upplevelsen av att returnera varor kan vara besvärlig och otydlig när det gäller återbetalningar.


Om Know Fashion Style

Know Fashion Style är ett modeföretag som specialiserar sig på att erbjuda ett brett sortiment av damkläder, inklusive men inte begränsat till klänningar, toppar, underkläder och badkläder. De är kända för att erbjuda trendiga och prisvärda alternativ för en global marknad via sin online-plattform. Företaget betonar att de vill tillgodose modemedvetna kunder med uppdaterade trender och stilar. Historiskt sett har Know Fashion Style vuxit genom att utnyttja e-handel och sociala medier för att marknadsföra sina produkter till kunder världen över.


Kontaktinformation

🌐 www.knowfashionstyle.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode