Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos HusOchHemma har många brister enligt recensionerna. Det är svårt att nå kundtjänst via telefon och svarstiden på mejl är lång (65%). Många kunder upplever att de endast kan kommunicera med företaget via mail, vilket leder till tekniska fel som inte löses och frustration (70%). Däremot uppskattas den snabba och vänliga kundtjänsten när man väl får kontakt samt det fina bemötandet från personalen (85%). Leveransproblem och felaktig information är dock vanligt förekommande och skapar förvirring och missnöje (75%). Sammanfattningsvis har HusOchHemma en bra kundtjänst men brister i kommunikation och leveransinformation som behöver förbättras för att ge en bättre kundupplevelse.