Happy day

28 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Happy day kommer från 28 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Happy day:

OmdömesStälle (11)
TrustPilot (17)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Happy day har en generell returpolicy där det kan vara svårt att lösa problem med felaktiga köp och få återbetalning, speciellt om bokningen har påbörjats. Trots 14 dagars öppet köp kan man ibland inte få tillbaka pengarna, istället får man ett värdebevis eller presentkort. Det finns även klagomål om att upplevelserna är utgångna och att det saknas tydlig information om returpolicyn. Sammantaget verkar det vara en oseriös sida när det kommer till att återbetala pengar vid påbörjade bokningar, vilket kan göra det svårt för kunder att få sina pengar tillbaka. (29.4%)

“Fick ett presentkort istället för pengarna tillbaka”

“Oseriös sida som inte återbetalar pengar vid påbörjad bokning”

“Upplevelsen är alltid utgången”

“Värdebevis omvandlas till presentkort”

“Ingen återbetalning trots 14 dagars öppet köp och obokad bokning”

“Generöst erbjudande”

“Svårt att få återbetalning”

“Får varken upplevelsen eller pengarna tillbaka”

“Svårt att lösa problem med felaktigt köp”

👍 2   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Christoffer Wegstedt - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick ett presentkort istället för pengarna tillbaka
  • Svårt att få kontakt endast via email
  • Oseriös sida som inte återbetalar pengar vid påbörjad bokning

Daniel Danielsso - 13 månader sedan

  • Scam bolag
  • LÄS köpvillkoren
  • Priset höjs efter köp
  • Upplevelsen är alltid utgången
  • Värdebevis omvandlas till presentkort
  • Måste betala mer för att boka
  • Välj någon annan mer seriös aktör

Arash - 14 månader sedan

  • Ingen återbetalning trots 14 dagars öppet köp och obokad bokning

Elisabeth - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice
  • Generöst erbjudande

Richard Strand - 4 år sedan

  • Kundtjänst svarade efter flera månader
  • Oseriöst företag
  • Svårt att få återbetalning

Setareh - 4 år sedan

  • Vunnit i ARN
  • Får varken upplevelsen eller pengarna tillbaka
  • Köpte upplevelse i Stockholm men fanns aldrig i Stockholm samtidigt som de bad mig vänta
  • Får inte pengarna tillbaka
  • Slutat svara på mejl och ignorerar mig
  • På deras sajt står det att de följer ARNs rekommendation

Emma-Lisa - 4 år sedan

  • Enkel och snabb bokning av biobiljetter
  • Svårt att kontakta kundtjänst för hjälp med bokning
  • Felaktig produkt köpt p.g.a. förvirrande webbplats
  • Svårt att lösa problem med felaktigt köp