Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Glamazon har en blandad kommunikation enligt recensionerna. Kunden upplever både informativ och lugn kommunikation (30%), men även bristfällig kommunikation (15%). Kundtjänsten är snabb och kundvänlig (20%), med snabb service (20%), men vissa upplever otillräcklig kommunikation gällande återbetalning (10%). Samtidigt hotar företaget med rättsliga åtgärder mot kunder (5%) och försöker tysta negativa omdömen (10%), vilket påverkar kundbemötandet negativt (10%). Generellt sett verkar köpen vara perfekta och leveranserna snabba, men det kan uppstå problem med kommunikation och kundbemötande.