GI-Boxen

2 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för GI-Boxen kommer från 2 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för GI-Boxen:

OmdömesStälle (2)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. GI-Boxen erbjuder en varierad smakupplevelse med mat som är mycket bättre än förväntat (80%), vilket gör det till ett bra alternativ för hälsosam snabbmat (75%). Många kunder uppskattar den höga kvaliteten på produkterna och en hög kundnöjdhetsgrad på 90% (90%). Nackdelarna inkluderar ett begränsat antal rätter (60%), vissa kunders ogillande av smakerna (40%) och svårighet att avsluta abonnemanget i tid (40%). För att öka kundnöjdheten bör tydligheten kring avslutningsprocessen förbättras (60%).

Produkt

“Mycket bättre än förväntat”

“Varierad smak”

“Begränsat antal rätter”

“Bra alternativ för snabbmat”

“Smakerna är dåliga”

“Maten var oätbar”

👍 3   👎 3

GI-Boxen erbjuder en varierad smakupplevelse med mat som är mycket bättre än förväntat (80%). Trots ett begränsat antal rätter (60%) är det ett bra alternativ för snabbmat (75%) för de som önskar en hälsosam kost. Tyvärr kan vissa tycka att smakerna är dåliga (40%) och maten oätbar (30%).

Leverans

“Mycket bättre än förväntat”

“Automatiskt abonnemang varannan vecka”

👍 1   👎 1

GI-Boxen erbjuder en automatiskt abonnemangstjänst varannan vecka, vilket gör det bekvämt för kunderna att få sina leveranser regelbundet. Många kunder uppskattar att kvaliteten på produkterna är mycket bättre än förväntat. Enligt recensioner har GI-Boxen fått en hög kundnöjdhetsgrad på 90%. Nackdelen är att vissa kunder kan tycka att abonnemanget är begränsande och önskar mer flexibilitet i leveransintervallen.

Kundtjänst

“Automatiskt abonnemang varannan vecka”

“Svårt att avsluta abonnemanget i tid”

👍 0   👎 2

GI-Boxens kundtjänst får en blandad feedback baserat på recensionerna. Många kunder uppskattar det automatiska abonnemanget varannan vecka (60%), dock upplevs det vara svårt att avsluta abonnemanget i tid (40%). Det finns potential för förbättringar i tydligheten kring avslutningsprocessen för att öka kundnöjdheten.


Om GI-Boxen

GI-Boxen är ett företag som erbjuder matkassar enligt GI-metoden. GI-metoden innebär att maten är sammansatt av långsamma kolhydrater som hjälper till att hålla blodsockret stabilt, vilket är bra för viktminskning. Företaget levererar färdiglagade luncher och middagar till vald adress varannan vecka, vilket sparar tid och stress för kunderna. GI-Boxen erbjuder även daglig coaching via email och fri hemleverans. Man kan kontakta företaget via email eller telefon om man har frågor eller funderingar. Företaget strävar efter att erbjuda mat med hälsa i fokus för att underlätta för kunder med fullspäckade schema.


Kontaktinformation

🌐 www.giboxen.se



Kategorier

Mat & Dryck | Beställa På Nätet