Dorita

14 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Dorita kommer från 14 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Dorita:

TrustPilot (14)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Doritas returpolicy får blandade recensioner. Å ena sidan tar de ut en hög returavgift, vilket kan kännas orättvist för kunderna (50%). Å andra sidan erbjuder de en retursedel för en relativt låg kostnad på 80 kr, vilket kan göra processen lite enklare för kunderna (30%). Det är dock viktigt att vara medveten om att Dorita tar betalt för varor som ska returneras, även om de är defekta, vilket kan vara problematiskt för vissa kunder (20%).

“Returnavgifter är höga och komplicerade”

“Dålig återbetalning vid retur”

“Dålig returpolicy”

“Tar ut uppläggningsavgift vid fakturaköp. Krävde betalning för retursedel och manipulerade fakturabeloppet.”

“Följer inte konsumentskyddslagarna”

“Mycket dålig kvalitet på varorna”

“Tar betalt (>150kr) för varor som man ska returnera fast de kan vara defekta.”

“Ingen ersättning för bortslarvade paket”

👍 0   👎 6

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

jockeruohoniemi jockeruohoniemi - 29 september 2023Trustpilot 🔗

  • Returnavgifter är höga och komplicerade
  • Dålig återbetalning vid retur

Matilda Mattsson - 24 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Ingen återkoppling
  • Kundservice svarar inte
  • Felaktig leveransplats
  • Dålig returpolicy

Aeterna Transport - 2 april 2022Trustpilot 🔗

  • Tar ut uppläggningsavgift vid fakturaköp. Krävde betalning för retursedel och manipulerade fakturabeloppet.

Sara G. - 12 november 2021Trustpilot 🔗

  • Följer inte konsumentskyddslagarna

David - 6 april 2020Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig kvalitet på varorna
  • Tar betalt (>150kr) för varor som man ska returnera fast de kan vara defekta.

Christian - 17 december 2018Trustpilot 🔗

  • Bluffande företag
  • Långsam leverans
  • Ingen ersättning för bortslarvade paket
  • Skyller på Bring