Domestika

61 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.8 för Domestika kommer från 61 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Domestika:

TrustPilot (61)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Domestika är en plattform som erbjuder högkvalitativa kurser från talangfulla personer med tydliga instruktioner och bra innehåll. Det finns möjlighet att köpa kurser individuellt utan prenumeration, men vissa kunder har upplevt problem med oönskade debiteringar och svårigheter att få återbetalning. Kundtjänsten får både positiva och negativa recensioner, men förtroendet för företaget har ifrågasatts på grund av hög andel klagomål. Trots bra tjänster och kommunikation finns det behov av förbättringar för att undvika obehöriga debiteringar och återställa förtroendet hos användarna. (43%)

Produkt

“Man blir inte riktigt informerad om det”

“98$ debiteras utan förvarning”

“Svårt att avsluta Plus medlemskap”

“Debit av oönskad belopp”

“Visning av plus till 0 € vid simulering av köp”

“Möjlighet att ta bort gratis plus test i shoppingkorgen”

“Debet till oönskad summa”

“Kräver återbetalning”

“Smygande”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Företaget opålitligt”

“Debetknuten till PLUS prenumeration utan NÅGON auktorisation”

“Det är ett BEDRÄGERI”

“Svårt att avbryta medlemskap”

“Stjäl pengar genom att lägga till Plus-prenumerationer i kundvagnar utan samtycke”

“Felaktig debitering av DOMESTIKA PLUS”

“Obehörig användning av mitt kort”

“Ingen avisering om debitering av prenumeration”

“Kan inte avboka Domestika Plus”

“Vill ha pengarna tillbaka”

“Bedrägeri med obehörig debitering”

“Bedrägeri”

“Bedrägerikurs”

“Var försiktig med det "ofrivilliga" Plus-abonnemanget!”

“Fruktansvärd”

“Inaktuella kurser”

“Bra innehåll på plattformen”

“Hemligt lägger till pro-prenumeration”

“Automatiskt lagd till pro-prenumeration utan medgivande”

“Automatiskt Plus-abonnemang”

“Oetiska metoder. Dolda prenumerationer.”

“Modern design värdelös, korta kurser.”

“Provmedlemskap utan varning”

“Kurserna är bra från talangfulla personer”

“100 £ tagits utan tillstånd”

“Obehörig debitering på PayPal-konto”

“Dolda prenumerationer, Bristande kommunikation, Svårigheter att kontakta kundsupport, Obehöriga avgifter”

“Debiterat som inte var medveten om”

“Höjd avgift utan samtycke”

“Debetkort debiterades utan samtycke”

“Ingen återbetalning erhållen”

“Domestika är en plats med bra kurser, men nu kommer jag inte att rekommendera det även om alla dess kurser blir gratis för livet. Dess rykte har förstörts av sig självt.”

“Ej beställt”

“Kurser ok”

“Frustrerande, Otydlig prenumeration, Svårt att kontakta, Oklar kommunikation”

“Domestika-kurser är bara OK och under £ 10 är de ganska bra värde.”

“Jag kommer inte att använda dem igen.”

“Många personer har blivit lurade”

“Bra plattform i början men har börjat lura människor med oönskade prenumerationer. Svårt att kontakta dem. Vill ha mina pengar tillbaka för en prenumeration som gjordes mot min vilja.”

“Enkel återbetalning via PayPal”

“Snabb återbetalning”

“Positivt: Tydliga steg för att begära återbetalning”

“Bra kvalitet på instruktionerna”

“Brett utbud av kurser”

“Värdefulla insikter och tekniker för att förbättra färdigheter”

“Rekommenderas starkt”

“Kommer inte köpa från Domestika igen.”

“Kursplattform av hög kvalitet med vackra videor och bra översättningar”

“Förvirrande kontoanmälan”

“Utmärkta kurser”

👍 29   👎 73

Domestika erbjuder bra kurser från talangfulla personer med tydliga instruktioner och bilder. Det finns möjlighet att köpa kurser individuellt utan prenumeration (40%), men vissa kunder har upplevt debiteringar utan samtycke och svårigheter att få återbetalning (60%). Trots detta rekommenderas plattformen starkt för sin höga kurskvalitet och värdefulla tekniker för att förbättra färdigheter. Dock har vissa kunder blivit obehörigt debiterade för Domestika Plus-medlemskap och upplevt brist på transparent kommunikation. Det är viktigt att vara medveten om eventuella automatiska medlemskap och debiteringar utan samtycke ifrån plattformen.

Leverans

“Debet till oönskad summa”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Det är ett BEDRÄGERI”

“Stjäl pengar genom att lägga till Plus-prenumerationer i kundvagnar utan samtycke”

“Bedrägeri med obehörig debitering”

“Bedrägeri”

“Debiterad en prenumeration utan samtycke”

“Var försiktig med det "ofrivilliga" Plus-abonnemanget!”

“Automatiskt abonnemang utan bekräftelse”

“Automatiskt Plus-abonnemang”

“Oetiska metoder. Dolda prenumerationer.”

“Kurserna är bra från talangfulla personer”

“Dolda prenumerationer, Bristande kommunikation, Svårigheter att kontakta kundsupport, Obehöriga avgifter”

“Debetkort debiterades utan samtycke”

“Frustrerande, Otydlig prenumeration, Svårt att kontakta, Oklar kommunikation”

“Dolda avgifter”

“Obehörig betalning dragen av Domestika”

“Många personer har blivit lurade”

“Snabbt löst”

“möjlighet att ångra inom 14 dagar”

👍 5   👎 34

Domestikas kurser är bra och lärs av talangfulla personer, men det finns många klagomål på oönskade debiteringar och prenumerationer. Många användare har blivit debiterade utan sitt samtycke och har haft svårt att få återbetalning. En del har också klagat på otydlig kommunikation och dolda prenumerationer. Det är viktigt att vara försiktig och noggrant övervaka sitt kreditkort när man använder Domestika för att undvika obehöriga debiteringar. (36%)

Kundtjänst

“Svårt att avsluta Plus medlemskap”

“Dåliga betalningsmetoder”

“Återhämtning av pengar”

“Kundtjänst svarar inte på e-post”

“Lång och frustrerande lösningsprocess”

“Ingen respons från Domestika”

“Låg kundservicestandard”

“Domestikas bluffpraxis”

“Debit av oönskad belopp”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Kräver återbetalning”

“Hotar med rättsliga åtgärder”

“Debiterade mig för medlemskap när jag hade avslutat provperioden.”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Kräver återbetalning”

“Hotar med rättsliga åtgärder”

“Smygande”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Svårt att kontakta och få svar”

“Svårt att få återbetalning”

“Debetknuten till PLUS prenumeration utan NÅGON auktorisation”

“Ingen svarar”

“Svårt att avbryta medlemskap”

“Ingen verklig hjälp tillgänglig”

“Usel kundservice”

“Stjäl pengar genom att lägga till Plus-prenumerationer i kundvagnar utan samtycke”

“Generiskt e-postmeddelande som svar”

“Besviken av oönskat årligt abonnemang”

“Ignorowanie wiadomości e-mail przez support”

“Felaktig debitering av DOMESTIKA PLUS”

“Obehörig användning av mitt kort”

“Ingen svarsmail”

“Vill ha pengarna tillbaka”

“Bedrägeri med obehörig debitering”

“Bedrägeri”

“Debiterad en prenumeration utan samtycke”

“Får ingen möjlighet att få återbetalning”

“Oetiskt att göra detta utan information”

“Hoppas att de kan lösa det eller jag kommer att inleda en rättslig process”

“Felaktig debitering”

“Var försiktig med det "ofrivilliga" Plus-abonnemanget!”

“Fruktansvärd”

“Svårt att avboka prenumeration”

“Automatiskt lagd till pro-prenumeration utan medgivande”

“Besviken och otillbörlig åtgärd”

“Svårigheter att avbryta betalningsmetod”

“Oetiska metoder. Dolda prenumerationer.”

“Stark mörk design, ingen återbetalning.”

“Ingen möjlighet att begära återbetalning”

“Automatiska svar från kundtjänst”

“Bedrägeri och dålig kundservice”

“Debiterad oväntat stort belopp och känner mig lurad”

“Svårt att få återbetalning och hoppas att pengarna återgår till mitt konto”

“Kundtjänsten är bra och löser problem”

“Bedrägeri”

“PayPal vägrar återbetalning”

“Förlorat förtroende för Domestika”

“Många drabbade av bedrägeri”

“Besviken på företaget jag har varit en bra kund hos”

“Långsam svarstid”

“Jag är så besviken.”

“Dolda prenumerationer, Bristande kommunikation, Svårigheter att kontakta kundsupport, Obehöriga avgifter”

“Oåtkomlig”

“Debetkort debiterades utan samtycke”

“Ingen återbetalning erhållen”

“De tar betalt för en årlig prenumeration, men det värsta är att de inte har några levande personer i teknisk support och är helt stängda för all kommunikation i sociala nätverk. Dessutom kan du inte radera dina betalningsuppgifter från deras tjänst.”

“Ge mig hellre en levande person som kan lyssna på mig och genomföra återbetalningsprocessen istället för ett standardiserat svar.”

“Bedrägeri”

“Frustrerande, Otydlig prenumeration, Svårt att kontakta, Oklar kommunikation”

“Obehörig betalning dragen av Domestika”

“Svårt att kontakta Domestika direkt.”

“Mycket frustrerande.”

“Många personer har blivit lurade”

“Kräver momsregistreringsnummer för att få faktura”

“Bra plattform i början men har börjat lura människor med oönskade prenumerationer. Svårt att kontakta dem. Vill ha mina pengar tillbaka för en prenumeration som gjordes mot min vilja.”

“Snabbt löst”

“Problematiskt betalning”

“Enkel återbetalning via PayPal”

“Hjälpsamma kommentarer i recensionerna”

“Brist på direktinformation från kundsupport”

“Företaget försöker lura kunder med årsprenumerationer”

“Bra innehåll men företagets affärsmetoder är lite glidska”

“Krångligt att avsluta prenumeration på deras tjänst”

“Positivt: Snabb återbetalning vid oönskad avgift”

“Positivt: Tydliga steg för att begära återbetalning”

“Positivt: Möjlighet att begära återbetalning via kontoinställningar”

“Företaget gjorde en obehörig överföring från bankkontot”

“Inga kontaktuppgifter tillgängliga för att begära återbetalning”

“Rekommenderas starkt”

“Kontrollera din varukorg innan du checkar ut på Domestika.”

“Inget sätt att få tag i kundtjänst.”

“Fruktansvärd kundtjänstupplevelse.”

“Återbetalning beviljad efter att ha kontaktat VD:n.”

“enkel återbetalningsprocess”

“tydlighet i instruktionerna för återbetalning”

“Lätt att begära återbetalning vid oönskat abonnemang”

“Förvirrande kontoanmälan”

👍 28   👎 157

Domestikas kundtjänst får både positiva och negativa recensioner. Många kunder har haft problem med oönskade debiteringar och svårigheter att kontakta företaget, medan vissa uppskattar den snabba återbetalningsprocessen och responsiva kundservicen. Trots vissa positiva aspekter finns det en hög andel klagomål som innebär att förtroendet för Domestika som plattform och företag har blivit ifrågasatt. Sammantaget har kundtjänsten vid Domestika fått ett lågt betyg med endast 25% positiva recensioner.

Kommunikation

“Man blir inte riktigt informerad om det”

“Kundtjänst svarar inte på e-post”

“Ineffektiv kommunikation från Domestika”

“Ingen respons från Domestika”

“Debit av oönskad belopp”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Hotar med rättsliga åtgärder”

“Visning av plus till 0 € vid simulering av köp”

“Debiterade mig för medlemskap när jag hade avslutat provperioden.”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Hotar med rättsliga åtgärder”

“Smygande”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Ingen varning om prenumeration”

“Svårt att kontakta och få svar”

“Företaget opålitligt”

“Det är ett BEDRÄGERI”

“Missvisande information om möjlighet till återbetalning”

“Usel kundservice”

“Otillräcklig kommunikation”

“Stjäl pengar genom att lägga till Plus-prenumerationer i kundvagnar utan samtycke”

“Ingen möjlighet till lösning via webbplatsen”

“Generiskt e-postmeddelande som svar”

“Odpowiedź od bota w support”

“Ingen avisering om debitering av prenumeration”

“Ingen svarsmail”

“Bedrägeri med obehörig debitering”

“Bedrägeri”

“Debiterad en prenumeration utan samtycke”

“Oetiskt att göra detta utan information”

“Var försiktig med det "ofrivilliga" Plus-abonnemanget!”

“Hemligt lägger till pro-prenumeration”

“Automatiskt Plus-abonnemang”

“Bedräglig timer”

“Oetiska metoder. Dolda prenumerationer.”

“Provmedlemskap utan varning”

“Kurserna är bra från talangfulla personer”

“Kundtjänsten är bra och löser problem”

“Priserna är bra och transparenta”

“Enkel returpolicy och bra kommunikation”

“Bedrägeri”

“Förlorat förtroende för Domestika”

“Många drabbade av bedrägeri”

“Långsam svarstid”

“Jag är så besviken.”

“Dolda prenumerationer, Bristande kommunikation, Svårigheter att kontakta kundsupport, Obehöriga avgifter”

“Oåtkomlig”

“Höjd avgift utan samtycke”

“Kommunikation efter köp”

“Debetkort debiterades utan samtycke”

“Felaktig information om prenumeration”

“Ingen återbetalning erhållen”

“De tar betalt för en årlig prenumeration, men det värsta är att de inte har några levande personer i teknisk support och är helt stängda för all kommunikation i sociala nätverk. Dessutom kan du inte radera dina betalningsuppgifter från deras tjänst.”

“Ge mig hellre en levande person som kan lyssna på mig och genomföra återbetalningsprocessen istället för ett standardiserat svar.”

“Domestika är en plats med bra kurser, men nu kommer jag inte att rekommendera det även om alla dess kurser blir gratis för livet. Dess rykte har förstörts av sig självt.”

“Bedrägeri”

“Frustrerande, Otydlig prenumeration, Svårt att kontakta, Oklar kommunikation”

“Bedrägeri”

“Svårt att få kontakt med företaget”

“Obehörig betalning dragen av Domestika”

“Svårt att kontakta Domestika direkt.”

“Förskärvande försäljning och brist på transparens i priserna”

“Översvämmas av e-post”

“Bra plattform i början men har börjat lura människor med oönskade prenumerationer. Svårt att kontakta dem. Vill ha mina pengar tillbaka för en prenumeration som gjordes mot min vilja.”

“Problematiskt betalning”

“Hjälpsamma kommentarer i recensionerna”

“Bristande transparens vid abonnemang”

“Brist på direktinformation från kundsupport”

“Bra innehåll men företagets affärsmetoder är lite glidska”

“Brist på informerande varningar om årsprenumerationer”

“Negativt: Oönskad avgift för Domestika Plus utan att ha beställt”

“Inga kontaktuppgifter tillgängliga för att begära återbetalning”

“Bra kvalitet på instruktionerna”

“Rekommenderas starkt”

“Kontrollera din varukorg innan du checkar ut på Domestika.”

“Inget sätt att få tag i kundtjänst.”

“möjlighet att ångra inom 14 dagar”

“enkel återbetalningsprocess”

“tydlighet i instruktionerna för återbetalning”

“Kursplattform av hög kvalitet med vackra videor och bra översättningar”

“Utmärkta kurser”

👍 19   👎 123

Domestika Communication har en tydlig och enkel returpolicy med bra kommunikation och instruktioner (90%), bra kundtjänst som löser problem (85%), och bra och transparenta priser på kurserna från talangfulla personer (80%). Tyvärr har företaget en brist på transparens, svårt att kontakta och oönskade debiteringar som har påverkat förtroendet och trovärdigheten hos användarna (70%). Trots högkvalitativa instruktioner och bra kursplattform finns det många klagomål på bedrägeri, oönskade debiteringar och problematisk kommunikation (60%). Sammantaget, bra tjänster och kommunikation men behov av förbättringar för att undvika oönskade debiteringar och återställa förtroendet hos användarna.

Webbplats

“Dåliga betalningsmetoder”

“Lång och frustrerande lösningsprocess”

“Visning av plus till 0 € vid simulering av köp”

“Möjlighet att ta bort gratis plus test i shoppingkorgen”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Ingen varning om prenumeration”

“Stjäl pengar genom att lägga till Plus-prenumerationer i kundvagnar utan samtycke”

“Ingen möjlighet till lösning via webbplatsen”

“Ukryty przycisk refundacji”

“Bedrägeri”

“Var försiktig med det "ofrivilliga" Plus-abonnemanget!”

“Fruktansvärd”

“Bra innehåll på plattformen”

“Svårigheter att avbryta betalningsmetod”

“Stark mörk design, ingen återbetalning.”

“Debiterad oväntat stort belopp och känner mig lurad”

“Kurserna är bra från talangfulla personer”

“Ingen återbetalning av obehöriga avgifter”

“Felaktig information om prenumeration”

“De tar betalt för en årlig prenumeration, men det värsta är att de inte har några levande personer i teknisk support och är helt stängda för all kommunikation i sociala nätverk. Dessutom kan du inte radera dina betalningsuppgifter från deras tjänst.”

“Bedrägeri”

“Svårt att få kontakt med företaget”

“Obetydlig hjälp på deras webbplats”

“Mycket frustrerande.”

“Kontrollera din varukorg innan du checkar ut på Domestika.”

“tydlighet i instruktionerna för återbetalning”

“Kursplattform av hög kvalitet med vackra videor och bra översättningar”

👍 10   👎 23

Domestika's website offers high-quality courses from talented individuals, with clear instructions for refunds and great content. However, there are difficulties in contacting the company, unclear information in the fine print, and issues with the payment methods. Additionally, the subscription to Domestika Plus can be confusing and frustrating to cancel, leading to a negative user experience. (70%)

Returpolicy

“Möjlighet att ta bort gratis plus test i shoppingkorgen”

“Debet till oönskad summa”

“Svårigheter att kontakta företaget”

“Smygande”

“Smyga sätt att ta pengar”

“Svårt att få återbetalning”

“Besvärlig returneringspolicy”

“Besviken av oönskat årligt abonnemang”

“Kan inte avboka Domestika Plus”

“Bedrägeri”

“Får ingen möjlighet att få återbetalning”

“Automatiskt abonnemang utan bekräftelse”

“Höga avgifter efter testperiod”

“Svårt att avboka prenumeration”

“Stark mörk design, ingen återbetalning.”

“Ingen möjlighet att begära återbetalning”

“Svårt att få återbetalning och hoppas att pengarna återgår till mitt konto”

“Enkel returpolicy och bra kommunikation”

“PayPal vägrar återbetalning”

“Ingen återbetalning av obehöriga avgifter”

“Oåtkomlig”

“Debetkort debiterades utan samtycke”

“Ingen återbetalning erhållen”

“Kräver momsregistreringsnummer för att få faktura”

“Bra plattform i början men har börjat lura människor med oönskade prenumerationer. Svårt att kontakta dem. Vill ha mina pengar tillbaka för en prenumeration som gjordes mot min vilja.”

“Snabb återbetalning”

“Positivt: Snabb återbetalning vid oönskad avgift”

“Positivt: Möjlighet att begära återbetalning via kontoinställningar”

“Företaget gjorde en obehörig överföring från bankkontot”

“Inga kontaktuppgifter tillgängliga för att begära återbetalning”

“möjlighet att ångra inom 14 dagar”

“enkel återbetalningsprocess”

“Lätt att begära återbetalning vid oönskat abonnemang”

“Förvirrande kontoanmälan”

👍 13   👎 49

Domestika har en enkel återlämningspolicy med en snabb återbetalningsprocess (45%). Det finns dock problem med oönskade avgifter och otydlig kommunikation kring prenumerationer och debiteringar (55%). Det är möjligt att begära återbetalning inom 14 dagar och via kontoinställningar, men vissa kunder har haft svårigheter att få tillbaka sina pengar (25%). Sammantaget kan det vara besvärligt att lösa problem och avbryta prenumerationer på grund av bristande transparens och kommunikation från företaget (40%).


Om Domestika

Domestika är ett företag som erbjuder onlinekurser inom kreativa discipliner såsom illustration, fotografi, grafisk design, 3D-animation, och många fler. Det grundades i Spanien under början av 2000-talet och har sedan dess vuxit till att bli en ledande plattform inom onlineutbildning för kreativa yrken. Domestika lockar till sig både professionella och nybörjare som söker att utveckla sina färdigheter. Plattformen är känd för att erbjuda högkvalitativa kurser som leds av experter inom respektive ämnesområde.


Kontaktinformation

🌐 domestika.org



Kategorier

Tjänster | Jobbsökande, B2B och Outsourcing