ChicMe

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för ChicMe kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för ChicMe:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. ChicMes returpolicy har en osäker och komplicerad process för returer, vilket inkluderar att kunder måste betala för returfrakt. Det finns ingen möjlighet att byta ut produkter i fel storlek, vilket kan vara besvärligt för kunder. Dessutom är det en lång leveranstid och ibland skickas produkterna i fel storlek eller skadade, vilket leder till missnöje hos kunderna. (53%)

“fick ej tillbaka pengarna”

“Fick inte skicka tillbaka varan”

“Varorna felaktiga”

“Endast fått hälften av pengarna tillbaka, betalt returfrakt”

“Försöker ersätta med kuponger och dollar, vägrar rätt ersättning”

“Känner mig riktigt lurad”

“Dyr returfrakt”

“Försöker ta betalt för varor som inte levererats. Vi har fortfarande inte fått återbetalning trots fraktbolagets fel.”

“Svår returnering”

“Krångel vid returnering”

👍 0   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Michelle Frelin - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • lång leveranstid
  • kundtjänst svarar inte
  • fick ej tillbaka pengarna
  • bedrägeri

Emmy Fahlström - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Absolut inte samma som på bilden
  • Fick inte skicka tillbaka varan
  • Var tvungen att betala för produkten

Susanne Skoglund - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Varorna felaktiga
  • Ingen matchning med bilder, små i storleken
  • Endast fått hälften av pengarna tillbaka, betalt returfrakt
  • Försöker ersätta med kuponger och dollar, vägrar rätt ersättning
  • Svarar inte på kundens förfrågningar
  • Hopplöst att lösa problem med dem
  • Rekommenderar inte att handla där

Nathalie Gross - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Känner mig riktigt lurad

Hillevi Löfgren Murmester - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel material och design
  • Dyr returfrakt
  • Dolda avgifter
  • Felaktig produktbeskrivning
  • Betalade mer än förväntat
  • Dålig kundservice

lollo - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försöker ta betalt för varor som inte levererats. Vi har fortfarande inte fått återbetalning trots fraktbolagets fel.

Jessica Andersson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svår returnering
  • Krångel vid returnering
  • Erbjuder kuponger istället för riktiga ersättningar

Nikica Cicko - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Inflexibel ångrat köp-policy

Marina Munter - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt nu då jag behöver hjälp med en retur.

Andreas Friberg - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Ingen möjlighet att returnera dålig kvalitet
  • Låg kompensation
  • Oseriöst företag

erling - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Urusel kundservice
  • Fel storlek på produkter
  • Ej uppfyller policy om retur
  • Bra produkter vid korrekt mått & kvalitet

Lina - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kläder ser inte ut som på bilderna
  • Kostar pengar att skicka tillbaka varor
  • Dålig kundservice
  • Inte rekommenderas

De - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Två av dem är inte i min storlek

Sussi sthlm - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Klänning xl, Sprack direkt, Jättestor på kroppen, Kommer inte använda den

Louise - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri

Anna Högberg - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri

Monica Shaker - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Varning kortbedrägeri

Sofia Forslund - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dyr returavgift och förvirrande returadress

Emilia - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fula kläder som inte matchar fotona
  • Retur via nummer på Whatsapp
  • Ingen återkoppling på autosvar

Isa - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Oseriösa lurar kunder
  • Sämsta företagen och oseriösa
  • De svara med att du får 10 procent sen på ena klänningen
  • Fattas det skärp så får man svar köp skärp själv på nätet

Besviken - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet
  • Noll support
  • Automatiska standardsvar
  • Får inte hela beställningen
  • Får inte pengarna tillbaka

Spexy Rexy - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid, saknade produkter, komplicerad returprocess