CDON

45 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för CDON kommer från 45 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för CDON:

OmdömesStälle (17)
TrustPilot (28)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. CDON:s kundtjänst har en blandad kundupplevelse med en del beröm (68%) för enkelhet och effektivitet och andra klagomål (32%) om svårigheter att nå dem, långsam respons och bristande kommunikation. Trots vissa positiva recensioner om snabba returer och artigt serviceteam, finns det också många klagomål på bristande svar på frågor och nonchalans från kundtjänstens sida. Användningen av QLIRO istället för Klarna kan vara en fördel för vissa, men andra uttrycker missnöje över problem med ordern och svårigheter att avbryta produkter. Sammantaget är det en generell tveksamhet (50%) mot att göra fler beställningar hos CDON baserat på blandade erfarenheter.

“Dålig kundservice och ansvarsfrågor”

“Inga fungerande spårningslänkar”

“Totalt värdelöst!”

“Missade barnbarnets födelsedag”

“Hoppas få klockan snart för att överlämna presenten”

“Varorna kommer aldrig”

“oklanderlig kundservice”

“Bedrägeri företag”

“Trasig diskmaskin”

“Inget svar på mail”

👍 38   👎 69

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten visade sig vara en fejk
  • Dålig kundservice och ansvarsfrågor
  • Fraktfel och problematisk returpolicy
  • Felaktig information från säljaren

ERIC THYLANDER - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Håller inte leveranstiderna
  • Samma problem som vid förra beställningen
  • Inga fungerande spårningslänkar
  • Totalt värdelöst!

Anna Wennergren - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sen leverans av smartwatch GPS-klocka
  • Lovad leverans inom 1-7 arbetsdagar
  • Klockan skickad den 1/4 men fick inget från Posten
  • Missade barnbarnets födelsedag
  • Hoppas få klockan snart för att överlämna presenten

Tomas Lönnqvist - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Varorna kommer aldrig

Konstantinos Dimiakos - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • positiv reaktion på retur
  • oklanderlig kundservice
  • rekommenderar CDON

Michael Öberg - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri företag
  • Trasig diskmaskin
  • Inget svar på mail
  • Hög summa pengar

Anton svensson - 8 månader sedan

  • Fyndsmart, klockren affär
  • Bra omdöme

Berhe Hagos - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar inte ansvar.
  • Konstigt sms från Nordpost.
  • Hur visste de jag väntade paket?
  • Misstänksamt hos CDON eller E-ville.

Carina - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det fungerade jättebra

Annica - 19 månader sedan

  • Efter 3 månader ingen vara
  • Företaget som hade varan meddelar nu de inte samarbetar med cdon
  • Cdon har inte meddelat det
  • Lurendrejeri

Daniella - 21 månader sedan

  • Kan inte se saldo själv
  • Har inte svarat på fråga om kvarvarande belopp efter retur
  • Opålitliga och dryga

Marcus - 23 månader sedan

  • Bra kommunikation vid problem
  • Dåliga leverantörer
  • Saknar information till kunder
  • Bristande kundservice
  • Dålig returpolicy

mg - 24 månader sedan

  • trasig produkt
  • dålig kundtjänst

Edward - 3 år sedan

  • Pengarna tillbaka efter förseningar
  • Lång leveranstid utan meddelande

Robin - 3 år sedan

  • Sämsta kundupplevelsen
  • Leveransförsening
  • Långsamt kundtjänstsvar
  • Bristande kommunikation
  • Återbetalning av pengar

Åsa Stoltz - 3 år sedan

  • Lång leveranstid
  • Dålig kundservice och nåbarhet

Jon Gamble - 3 år sedan

  • Levererad i tid
  • Switch konsolen fungerar som den ska
  • Kundservice var tillmötesgående när jag hade frågor
  • Priserna var överkomliga jämfört med andra butiker

Nisrin - 3 år sedan

  • Produkten var av bra kvalitet
  • Dålig leveransservice av PostNord
  • Dålig kundservice från CDON
  • HÖga priser på frakt och avgifter
  • Bristande kommunikation från CDON
  • Problem med leverans och retur

Leif Klaveback - 3 år sedan

  • Leveransen har inte kommit fram
  • CDON tog bort en order efter 4 veckors väntan
  • Iphone har inte skickats och ingen upprättelse har fåtts

Annika Rydén - 4 år sedan

  • Snygg diskho utan beskrivning
  • Svår montering utan clips
  • För kort skruv för avrinningsgrej
  • Kundtjänsten svarar inte
  • Svårt att kontakta företaget
  • Kvalitet matchar inte förväntningarna

Sebastian larsson - 4 år sedan

  • onödigt lång tid !
  • Totalt värdelöst ! Säljs och skickas av Xstra Digital Storage har väntat över 14 utan ett mail om när eller vart de är
  • undvik att köpa denna på CDON, fick ringa till Fedex och vänta i 45 minuter innan ja fick en spår link till post nord
  • vrf får man inte den direkt så man kan själv spåra paketet, värdelöst
  • Våra medarbetare har läst din recension och värdesätter ditt bidrag men tyvärr har det ej godkänts då det ej följde alla riktlinjer. vilket betyder att dom inte tål kritik
  • ✘ Din recension kan inte godkännas eftersom den: fokuserat på frakt eller fullgörande driver bort kunder
  • värdelöst

Fläsk-Ove - 4 år sedan

  • Bra kundservice
  • Dåliga priser

viktor - 4 år sedan

  • säljer varor som man inte har
  • drar först pengarna för att omedelbart meddela att varan inte finns
  • skyller på att man bara förmedlar
  • godkänner inte omdömen och skyller på kriterierna