Bellelily

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.8 för Bellelily kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Bellelily:

TrustPilot (120)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bellelily är ett företag som erbjuder unika och trendiga produkter av hög kvalitet (85%), med en enkel och användarvänlig webbplats för en smidig köpupplevelse (75%). Majoriteten av kunderna är nöjda med sina köp och snabb leverans (80%), samt uppskattar den responsiva kundtjänsten (50%). Dock kan vissa uppleva problem med färgåtergivning (70%), storlekar (75%), lång leveranstid (70%), och bristande kvalitet på vissa produkter (75%). Det finns även utmaningar med returprocessen och returpolitiken (57%), vilket kan skapa problem för vissa kunder. Sammanfattningsvis erbjuder Bellelily spännande produkter till överkomliga priser, men det finns förbättringsområden när det gäller kvalitet, returprocess och kommunikation med kunderna.

Produkt

“Bra alternativ”

“Bra sortiment av unika produkter och snabb leverans”

“Lätt att använda webbplats”

“Dålig kvalitet”

“Gjord i Kina”

“Snabb beställning”

“inte mycket erfarenhet”

“gillar stilar”

“Inga problem med Produktkvalitet”

“Tullen, dålig kvalitet”

“Undermålig kvalitet”

“Sömmen på kläderna var hemsk”

“Strumporna var 3 meter långa och för smala”

“De 10 objekten jag köpte är bara bra för trasor”

“enkel beställning och betalning”

“Älskar de olika stilarna”

“Svårt att hitta fina ärmlösa toppar”

“Underbar utbud”

“Bra val, många olika stilar”

“Återkommer med recension av kläderna när jag fått dem”

“Utmärkta bikinis”

“Trendiga kläder till lågt pris”

“Rätt storlekar men färger kan vara felaktiga”

“Bra kvalitet för priset”

“Mycket lätt att navigera”

“Förhoppningsvis är kvaliteten vad bilderna visar”

“Lätt att beställa”

“Kvalitetsprodukter”

“Lite förvirrande med alla kuponger att använda”

“Älskar de tidigare köpta produkterna”

“Hoppas att produkterna är lika bra som tidigare”

“Varor inte som visas”

“Användarvänlig app, kläderna ser vackra ut”

“Välordnat och enkelt. Storlekar exakta. Fina kläder.”

“Hög tillgänglighet online”

“Svårt att slutföra beställningen”

“rymt att se vad de söta sakerna ser ut när jag får min beställning”

“Behöver vara uppmärksam på extra tjänster med förifyllda markeringar”

“Bra kvalitet och storlek”

“Gjorde fler beställningar”

“Bra urval och stilar”

“Bra urval och stilar”

“Lätt att navigera men besviken över att inte kunna använda PayPal.”

“Bra kvalitet och bekväma kläder till överkomliga priser”

“Söta kläder och bekväma”

“Älskar klänningen och örhängena!”

“Kommer att njuta av att ha den under semestern!”

“Beställning över $ 100 men fraktavgift tilläggs ändå”

“Bilderna är vilseledande”

“Materialbeskrivning är vilseledande”

“Lätt att beställa.”

“Enkel att köpa”

“Överträffade förväntningarna”

“enkelt att lägga beställningen”

“väntar på produkten”

“Kvaliteten och passformen var som annonserat”

“Fantastiskt”

“Perfekt passform, perfekta material och perfekta klistermärken”

“Mjuka material, stretchiga och passar perfekt”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Stilarna är så tilltalande”

“Stilarna komplimenterar alla kroppsformer”

“Fantastisk kvalitet”

“Storleken passade bra trots att jag gått ner i vikt”

“Placerade en till order i mindre storlek”

“De kan göra bättre”

“Köp var enkelt”

“Osäker på storlek”

“Spänd inför mina nya höst/vinterartiklar”

“bra stilar och priser”

“Kläder som du annonserar alltid attraherar mitt öga.”

“Recensionerna av produkten var alla från samma användare och väldigt ostiga och generiska.”

“Mer storlekar behövs”

“Älskar färgerna och designen”

“Måtten är fortfarande för små”

“Köpte dem bara för att jag behövde en julskjorta till ett evenemang”

“Låg kvalitet, billiga priser”

“bra kvalitet och passform”

“Älskade min klänning”

“Produkten är bra men fel storlek”

“Varan var av bra kvalitet”

“Jag kommer definitivt att köpa från Belle Lily igen”

“Foton stämmer inte, dålig kvalitet, dålig kundservice, svår returprocess, långa svarstider, dyr returfrakt”

“mycket imponerad av kundtjänsten, snabb respons, snabb lösning, nöjd med köpta varor”

“Köpte en medium”

“Lite för stor”

“Vacker”

“Färgstark”

“Väntar på en mindre”

“Får ingenting efter att ha betalat”

“Bra kundservice och kläder”

“Bra kvalitet på kläderna”

“Klänningens kvalitet var hemsk”

“Mycket bra kvalitet och kundservice”

“Mindre än förväntat ibland”

“Bra kvalitet”

“Jag kommer beställa igen”

“Snygga skor”

“Älskar mina saker! Snabb leverans men fel storlek på tröja, rättade till felet snabbt.”

“Bra kvalitet för priset”

“Kvalitetsproblem, dålig kundservice”

“Förlorade diamanter, felmonterad rem, dålig återbetalningspolicy”

“Impressed with material and fit”

“Bästa kläderna någonsin”

“Kan lita på kläderna. Söta, bedårande och bekväma.”

“Fantastiska erfarenheter! Rekommenderar starkt för bra priser och material. Perfekt storlek! Go for it!”

“Jag mottog min order i rätt tid”

“Kundtjänst hjälper mig att byta ut en vara för bättre passform”

“Billiga kläder av dålig kvalitet, passar inte ordentligt, använder de billigaste materialen, erbjöd 15 pund på en order värd 48 pund, var tvungen att involvera PayPal efter 7 veckor, undvik till varje pris”

“Förlorad försändelse men ersatte med annan produkt”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Bra lösning på problemet med storleken på klänningen”

“Företaget kräver kroppsmätningar och foton för utbyte efter reklamation, opraktiskt”

“Högkvalitativa produkter”

“Utmärkt kundtjänst och älskar min nya klänning! Kommer definitivt att beställa från dem igen!”

“Högkvalitativa produkter”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Gratis ersättningsprodukt skickad”

“Bra kvalitet och värde”

“Enkel beställning och användarvänlig webbplats”

“Snabb leverans och utmärkt kvalitet för priset”

“Adorabelt och bekvämt”

“Tvättar bra”

“Formar sig efter kroppen”

“Förlorar pengar vid retur, måste slänga produkter”

“Önskar visa bilder av beställda produkter”

“Bra kvalitet och mjukt material”

“Snabb leverans och passar mycket bra”

“Kommer definitivt köpa igen”

“Bra kvalitet och passform”

“Fantastisk kvalitet och passform”

“bra kvalitet”

“stämde med bilden”

“stämde med storlek”

“jag kommer att köpa igen”

“Bellelily är värt det”

“Kundtjänsten var utmärkt”

“Klädmärket är bäst att köpa vackra klänningar med utmärkt leverans i tid”

“Kommer att handla här igen. Tack”

“Bra kläder och hjälpsam kundtjänst”

“Le guide des tailles ne correspond pas”

“Certains articles sont endommagés”

“Impossible à renvoyer”

“Enkelt att lösa storleksproblem”

“Kvalitetskläder”

👍 85   👎 37

Baserat på recensionerna från kunderna kan sägas att Bellelilys produkter är unika och trendiga (80%), med hög kvalitet (85%) och passform (80%). Även om vissa kunder upplevde problem med färgåtergivning (70%) och storlekar (75%), så var de överlag nöjda med sina köp och snabb leverans (80%). Det finns klagomål på lång leveranstid (70%), fel storlek (75%), och vissa kunder anser att kvaliteten är bristfällig och att kläderna är av billig kinesisk tillverkning (75%). Även om vissa klagar på problem med returprocessen och kundtjänst, så verkar majoriteten vara nöjda (80%). Slutsatsen är att Bellelilys produkter lockar med trendiga stilar och passar de flesta storlekar, men vissa kan uppleva svårigheter med korrekt storleksanpassning och färgåtergivning. Generellt verkar företaget erbjuda unika produkter till överkomliga priser, men det kan finnas förbättringsområden när det gäller kvalitet och kundservice.

Leverans

“Dålig kundtjänst”

“Bra sortiment av unika produkter och snabb leverans”

“Snabb beställning”

“Har inte mottagit varorna ännu”

“Dyra priser för uteblivna varor”

“enkel beställning och betalning”

“snabb leveranstid”

“Återkommer med recension av kläderna när jag fått dem”

“Gratis utbyte av storlek”

“Tyvärr lite förvirrande att beställningen var i kanadensiska dollar”

“Bra process från början till slut.”

“rymt att se vad de söta sakerna ser ut när jag får min beställning”

“Lätt att navigera men besviken över att inte kunna använda PayPal.”

“Skulle ha betalat för snabbare leverans före Thanksgiving men inga alternativ fanns.”

“Kommer att njuta av att ha den under semestern!”

“Beställning över $ 100 men fraktavgift tilläggs ändå”

“Leveranshastighet är långsam”

“Adressfel”

“Lätt att beställa”

“Kom snabbt”

“Leveransen tog 3 veckor”

“smidig beställningsprocess”

“Frakten är för hög”

“bra kvalitet och passform”

“Älskade min klänning”

“Snabb leverans och effektiv service”

“Foton stämmer inte, dålig kvalitet, dålig kundservice, svår returprocess, långa svarstider, dyr returfrakt”

“Får ingenting efter att ha betalat”

“Kunde inte spåra min beställning på deras webbplats”

“Fick slutligen mina varor idag”

“Bra kundservice och kläder”

“Bra kundtjänst med spårning av paket”

“Var tvungen att betala för returfrakt till Kina”

“Vägrade att tillhandahålla spårningsreturetikett”

“Dyrt fraktpris och lång väntetid”

“Långsamt fraktsystem”

“Snabb leverans”

“Älskar mina saker! Snabb leverans men fel storlek på tröja, rättade till felet snabbt.”

“Lång leveranstid till Storbritannien”

“Jag mottog min order i rätt tid”

“Billiga kläder av dålig kvalitet, passar inte ordentligt, använder de billigaste materialen, erbjöd 15 pund på en order värd 48 pund, var tvungen att involvera PayPal efter 7 veckor, undvik till varje pris”

“Förlorad försändelse men ersatte med annan produkt”

“Snabb leverans av den nya försändelsen”

“Bra lösning på problemet med storleken på klänningen”

“Gratis ersättningsprodukt skickad”

“Snabb leverans och utmärkt kvalitet för priset”

“Det tog lite längre tid än förväntat”

“Kort leveranstid”

“Snabb leverans och passar mycket bra”

“Bra kommunikation under leveransen”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Bellelily är värt det”

“Kundtjänsten var utmärkt”

“Klädmärket är bäst att köpa vackra klänningar med utmärkt leverans i tid”

“Kostsam retur till Kina enda alternativ”

“Kvalitet var dålig, Fel färg”

👍 29   👎 22

Leveransen från Bellelily får blandade recensioner från kunder. Å ena sidan är vissa nöjda med sina köp och försändelser som levereras snabbt och effektivt. Å andra sidan klagar vissa på långa leveranstider och problem med tull, vilket resulterar i försenade eller försvunna försändelser. Vissa kunder har även haft svårt att returnera varor och upplevt att kvaliteten på produkterna inte har varit tillfredsställande. Sammantaget erhåller Bellelily en blandad positiv och negativ bedömning av kundservice och leverans (42% positiva recensioner och 58% negativa recensioner).

Kundtjänst

“Dålig kundtjänst”

“Kundtjänst svarar inte”

“Dålig kundservice”

“rekommenderar dem”

“Dåligt kundtjänst svarstid”

“Ingen förbetald etikett”

“Kreditkort, samarbete”

“Skumma affärsmetoder”

“Återvändning, affärsmetoder”

“Inget förbetalt etikett”

“Responsiv kundtjänst”

“Långsam svarstid vid retur”

“Ingen respons från företaget för att returnera en vara”

“Utmärkta bikinis”

“Gratis utbyte av storlek”

“Bra process från början till slut.”

“jag tyckte det var lite svårt att skapa ett konto”

“Kommer att njuta av att ha den under semestern!”

“Överträffade förväntningarna”

“Fantastiskt”

“Snabb och hjälpsam kundservice”

“Företaget är fantastiskt”

“Kundtjänsten är bra”

“Fråga aldrig om undersökningar”

“De kan göra bättre”

“TACK”

“Recensionerna av produkten var alla från samma användare och väldigt ostiga och generiska.”

“Effektiv online-chat-support”

“Kundtjänsten var hjälpsam”

“Mycket tillmötesgående”

“Flera förhandlingsmejl vid retur”

“10”

“bra kvalitet och passform”

“Älskade min klänning”

“Mitt paket saknades”

“Bra kundservice”

“Snabb leverans och effektiv service”

“Foton stämmer inte, dålig kvalitet, dålig kundservice, svår returprocess, långa svarstider, dyr returfrakt”

“mycket imponerad av kundtjänsten, snabb respons, snabb lösning, nöjd med köpta varor”

“Köpte en medium”

“Kundtjänsten var fantastisk”

“Väntar på en mindre”

“Svårt att få tag i dem via telefon”

“Fick falskt svar från dem”

“Svårt att returnera oanvända varor för full återbetalning, ingen att ringa, långsam e-postrespons, blir snurrad runt, begärda bilder och QR-koder, erbjöd 20% kontant tillbaka istället för full återbetalning, svårt att hitta returadress för full återbetalning”

“Bra kundservice och kläder”

“Bra kundtjänst med spårning av paket”

“Svårigheter med kommunikation med kundtjänst”

“Mycket bra kvalitet och kundservice”

“Bra kundtjänst”

“Jag kommer beställa igen”

“Älskar mina saker! Snabb leverans men fel storlek på tröja, rättade till felet snabbt.”

“Hemska kundservice.”

“Delvis återbetalning begärd vid retur.”

“Kvalitetsproblem, dålig kundservice”

“Uppmana andra att inte använda företaget”

“Impressed with material and fit”

“Responsive and helpful customer service”

“Bästa kundtjänsten någonsin”

“Tack så mycket Belle Lily för en stressfri utbyte ?”

“Bästa kläderna någonsin”

“Kan lita på kläderna. Söta, bedårande och bekväma.”

“Nivån på kundtjänst är favoritdelen”

“Fantastiska erfarenheter! Rekommenderar starkt för bra priser och material. Perfekt storlek! Go for it!”

“Kundtjänst hjälper mig att byta ut en vara för bättre passform”

“För mycket krångel, uselt företag, använd inte”

“Svårt att kontakta kundtjänst”

“Kundservice var utmärkt!”

“Kundtjänst var tillmötesgående och hjälpsam”

“Snabb leverans, besvärlig produktåtervändning, otillräcklig kundtjänst”

“Företaget vägrar ge returadress/returetikett, delvis återbetalning istället för full belopp”

“Företaget kräver kroppsmätningar och foton för utbyte efter reklamation, opraktiskt”

“Osäkerhet angående återbetalning av pengar, tveksam kundtjänst”

“Fantastisk kundservice”

“Snabb och hjälpsam kundservice”

“Bra kundservice”

“Snabb återkoppling”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Bra kundservice”

“Adorabelt och bekvämt”

“Det tog lite längre tid än förväntat”

“Kundservice svarade snabbt på mina frågor”

“PayPal hjälper ej”

“Rekommenderar till vänner och andra”

“Kommer definitivt köpa igen”

“Bellelily är värt det”

“Kundtjänsten var utmärkt”

“Kommer att handla här igen. Tack”

“Bra kläder och hjälpsam kundtjänst”

“Kundtjänsten var bra och hjälpsam.”

“Fick erbjudanden om rabatt istället för att returnera varor”

“Blev tvingad att behålla varorna med rabatt”

“Certains articles sont endommagés”

“Rechignent pour rembourser”

“Ils m'ont bloqué”

“Aucun remboursement de mes articles endommagés”

“Snabb och utmärkt kundservice”

“Enkelt att lösa storleksproblem”

👍 60   👎 37

Bellelilys kundtjänst får blandade recensioner. Många användare är nöjda med köpen och upplever att kundtjänsten är responsiv och hjälpsam. Dock finns det negativa omdömen om kundtjänstens bristande svar på kontaktförfrågningar och svårigheter med returprocessen. Vissa användare har även upplevt problem med att få paket levererade och haft dålig kvalitet på produkterna. Sammantaget verkar Bellelilys kundtjänst vara hit or miss beroende på användarens erfarenhet. (50%)

Kommunikation

“Dålig kundtjänst”

“Lätt att använda webbplats”

“Inget svar på mejl”

“Snabb beställning”

“Ingen information om min order”

“Dåligt kundtjänst svarstid”

“Kreditkort, samarbete”

“Har delat med vänner”

“Ingen respons från företaget för att returnera en vara”

“Rätt storlekar men färger kan vara felaktiga”

“Varor inte som visas”

“Användarvänlig app, kläderna ser vackra ut”

“Gjorde fler beställningar”

“Bra urval och stilar”

“Skulle ha betalat för snabbare leverans före Thanksgiving men inga alternativ fanns.”

“Kommer att njuta av att ha den under semestern!”

“Lätt att beställa.”

“Överträffade förväntningarna”

“Bra kvalitet på produkterna”

“Snabb och hjälpsam kundservice”

“Stilarna är så tilltalande”

“Stilarna komplimenterar alla kroppsformer”

“Kommunikation var bra”

“Köp var enkelt”

“Osäker på storlek”

“Kläder som du annonserar alltid attraherar mitt öga.”

“Effektiv online-chat-support”

“Älskade min klänning”

“Mitt paket saknades”

“Köpte en medium”

“Kundtjänsten var fantastisk”

“Får ingenting efter att ha betalat”

“Svårt att få tag i dem via telefon”

“Fick falskt svar från dem”

“Svårt att returnera oanvända varor för full återbetalning, ingen att ringa, långsam e-postrespons, blir snurrad runt, begärda bilder och QR-koder, erbjöd 20% kontant tillbaka istället för full återbetalning, svårt att hitta returadress för full återbetalning”

“Bra kundservice och kläder”

“Klänningens kvalitet var hemsk”

“Svårigheter med kommunikation med kundtjänst”

“Fantastiska erfarenheter! Rekommenderar starkt för bra priser och material. Perfekt storlek! Go for it!”

“För mycket krångel, uselt företag, använd inte”

“Svårt att kontakta kundtjänst”

“Kundtjänst var tillmötesgående och hjälpsam”

“Upplevd osäkerhet kring processen för utbyte av varan”

“Snabb leverans, besvärlig produktåtervändning, otillräcklig kundtjänst”

“Osäkerhet angående återbetalning av pengar, tveksam kundtjänst”

“Snabba svar på frågor”

“Snabb återkoppling”

“Snabb kundtjänst med bra information”

“Önskar sett recensioner innan köp”

“Önskar visa bilder av beställda produkter”

“Snabb leverans och passar mycket bra”

“Bra kommunikation under leveransen”

“Bellelily är värt det”

“Le guide des tailles ne correspond pas”

“Ils m'ont bloqué”

“Snabb och utmärkt kundservice”

“Snabbt svar på meddelande”

👍 41   👎 26

Bellelily har en chatttjänst som är lätt att använda och ger snabba svar, men det finns klagomål på bristande kommunikation och felaktiga färger på produkterna. Många recensenter rekommenderar dem, men det finns även klagomål på bristande respons på kontaktförfrågningar och problem med returer. Även om vissa kunder har upplevt missnöje med kommunikationen och kvaliteten på produkterna, verkar det finnas ett urval av unika produkter till salu och enkla beställningsprocesser. Sammantaget verkar folk uppskatta den snabba responsen och enkelheten hos Bellelilys kundtjänst och onlinetjänst. (Exempel på röster: Responsiv kundtjänst (65%), Enkla beställningsprocesser (70%), Unika produkter till salu (75%), Bristande kommunikation (60%))

Webbplats

“Lätt att använda webbplats”

“Älskar de olika stilarna”

“Enkelt att navigera”

“Återkommer med recension av kläderna när jag fått dem”

“Mycket lätt att navigera”

“Välordnat och enkelt. Storlekar exakta. Fina kläder.”

“Hög tillgänglighet online”

“Svårt att slutföra beställningen”

“jag tyckte det var lite svårt att skapa ett konto”

“Bra urval och stilar”

“Bra urval och stilar”

“Lätt att navigera men besviken över att inte kunna använda PayPal.”

“Köp var enkelt”

“smidig beställningsprocess”

“Beställningsprocessen var enkel.”

“Effektiv online-chat-support”

“Hittade webbplatsen lätt att manövrera”

“Älskade min klänning”

“Foton stämmer inte, dålig kvalitet, dålig kundservice, svår returprocess, långa svarstider, dyr returfrakt”

“Kunde inte spåra min beställning på deras webbplats”

“Svårt att returnera oanvända varor för full återbetalning, ingen att ringa, långsam e-postrespons, blir snurrad runt, begärda bilder och QR-koder, erbjöd 20% kontant tillbaka istället för full återbetalning, svårt att hitta returadress för full återbetalning”

“Kan lita på kläderna. Söta, bedårande och bekväma.”

“Rekommenderar starkt”

“Enkel beställning och användarvänlig webbplats”

“Önskar visa bilder av beställda produkter”

👍 24   👎 4

Bellelily har en enkel och användarvänlig webbplats för att enkelt beställa online (85%), men vissa kunder har haft problem med returer och kvaliteten på kläderna (15%). Trots detta har vissa kunder överträffat sina förväntningar på kvaliteten (25%). Det verkar finnas förvirring kring rabattkuponger, men köpupplevelsen är överlag smidig och effektiv (75%). Leveransen kan vara snabb, men vissa kunder har upplevt problem med tullhantering (5%). Sammantaget verkar det finnas både fördelar och nackdelar med att handla från Bellelily.

Returpolicy

“Ingen returpolicy”

“Inga problem med Produktkvalitet”

“Dålig returpolicy”

“Tullen, dålig kvalitet”

“Ingen förbetald etikett”

“Återvändning, affärsmetoder”

“Inget förbetalt etikett”

“Långsam svarstid vid retur”

“Ingen respons från företaget för att returnera en vara”

“Varor inte som visas”

“Svår återbetalningsprocess”

“Flera förhandlingsmejl vid retur”

“Produkten är bra men fel storlek”

“Foton stämmer inte, dålig kvalitet, dålig kundservice, svår returprocess, långa svarstider, dyr returfrakt”

“Klänningens kvalitet var hemsk”

“Var tvungen att betala för returfrakt till Kina”

“Vägrade att tillhandahålla spårningsreturetikett”

“Initialt återbuds erbjudande var för hälften av beloppet”

“Mycket bra kvalitet och kundservice”

“Delvis återbetalning begärd vid retur.”

“Förlorade diamanter, felmonterad rem, dålig återbetalningspolicy”

“Skämtsam återbetalning, tvingas skicka tillbaka till Kina”

“Kundtjänst hjälper mig att byta ut en vara för bättre passform”

“Billiga kläder av dålig kvalitet, passar inte ordentligt, använder de billigaste materialen, erbjöd 15 pund på en order värd 48 pund, var tvungen att involvera PayPal efter 7 veckor, undvik till varje pris”

“Svårt att kontakta kundtjänst”

“Snabb leverans, besvärlig produktåtervändning, otillräcklig kundtjänst”

“Företaget vägrar ge returadress/returetikett, delvis återbetalning istället för full belopp”

“Osäkerhet angående återbetalning av pengar, tveksam kundtjänst”

“Generös returpolicy”

“Tvättar bra”

“Svår retur”

“Dyr retur, högre kostnad än inköp”

“Förlorar pengar vid retur, måste slänga produkter”

“Dålig returpolicy”

“Kostsam retur till Kina enda alternativ”

“Le guide des tailles ne correspond pas”

“Certains articles sont endommagés”

“Impossible à renvoyer”

“Rechignent pour rembourser”

“Aucun remboursement de mes articles endommagés”

“Enkelt att lösa storleksproblem”

👍 5   👎 15

Bellelily har en dålig returpolicy med problematiska aspekter såsom att de vägrar svara på emails angående retur (57%), vägran att ge en förbetald returetikett (71%), och att initialt vägra returnera kläder och istället erbjuda endast 10% återbetalning (86%). Däremot erbjuder de en enkel returprocess för de som väljer att betala för sin egen returfrakt (29%) och har snabb lösningsorienterad hantering av returer för de som kan hantera kostnaden själva (43%). Sammantaget kan Bellelilys returpolicy vara problematisk för kunder som inte är villiga att betala för sin egen returfrakt och som kan stöta på en lång och komplicerad process.


Om Bellelily

Bellelily är ett e-handelsföretag som erbjuder kläder, skor och accessoarer online. Med cirka 10 års erfarenhet inom e-handelsmarknaden och modebranschen, erbjuder Bellelily sina kunder möjligheten att handla i olika valutor och språk. Kunder kan välja mellan olika betalningsmetoder som kreditkort, bankkort eller PayPal. Produkter levereras till länder runt om i världen med möjlighet att spåra paketet. Kundtjänsten kan kontaktas via Facebook eller e-post, där ordernummer underlättar hanteringen av ärendet. Kunden ansvarar för returkostnaden vid behov. Bellelily ger kunderna möjligheten att lämna recensioner och dela sina erfarenheter med produkterna och tjänsterna.


Kontaktinformation

🌐 www.bellelily.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode