AirHelp

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.6 för AirHelp kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för AirHelp:

TrustPilot (24)

Helhetsbild : Vilken fantastisk kompensation för försenade flyg!

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. AirHelp erbjuder en kraftig ersättning (75%) för försenade eller inställda flyg med generös kompensation (80%) och en enkel process (90%). Deras effektiva service (90%) inkluderar kontinuerlig kommunikation och snabb utbetalning (95%), vilket har gjort många resenärer väldigt nöjda med resultatet. Även om vissa kan uppleva dubbla avgifter och en långsam process, är AirHelp viktig för resenärer globalt. Med effektiv kundtjänst (80%) och pålitlig kommunikation (85%) samt en användarvänlig hemsida (70%), är AirHelp rekommenderat för att få ekonomisk kompensation vid flygförseningar. Trots vissa långsamma svarstider från kundtjänst (40%), är deras returpolicy allmänt uppskattad med bra återbetalning och generös ersättning för resenärer.

Produkt : Åh, att få ersättning har aldrig varit enklare!

“Fantastiskt!”

“Airhelp hjälpte mig att inte driva ärendet själv”

“Det är mycket bra”

“Lätt att fixa med underlag”

“Snabb och enkel ersättning”

“Smidigt och lätt”

“Allt gick snabbt och smidigt”

“Satte in min del av ersättningen på mitt konto”

“Enkelt och smidigt att ladda upp handlingar”

“Bra hjälp med ersättning.”

“Kan rekommenderas.”

“Lång väntetid för kompensation”

“Olika steg i själva processen till sista minuten”

“Bästa företag”

👍 45   👎 2

AirHelp är en produkt som erbjuder kraftig ersättning (75%) för försenade eller inställda flyg. De ger generös ersättning (80%) och har en enkel och snabb process (90%) för att få kompensation. Med kontinuerlig kommunikation och effektiv service (90%) kan de hjälpa med att klaga till flygbolag och få ersättningen utbetald på några få veckor (95%). Trots att vissa upplever dubbla avgifter och att processen kan ta upp till ett år, är många väldigt nöjda med resultatet och planerar att använda AirHelp igen. Med möjligheten till ersättning för ändringar på resan och effektiv hjälp med att få kompensation för försenade flyg, är AirHelp viktig för resenärer runt om i världen.

Leverans : Tänk att få ersättning på nolltid!

“Snabbare sammanställning av information”

“Snabbt hanterat”

“Pengar på kontot inom 2 veckor”

“Supersnabb service”

“Airhelp hjälpte mig att inte driva ärendet själv”

“Det är mycket bra”

“Snabb och korrekt behandling”

“Lätt att fixa med underlag”

“Snabb och enkel ersättning”

“Effektiv process”

“Smidigt och lätt”

“Supersmidigt”

“hjälpte mig med min försenat flyg”

“dålig service”

“Snabbt och smidigt”

“Allt gick snabbt och smidigt”

“Långsam utbetalning.”

“Hjälp med att söka ut kompensationen och fick pengar”

“Lång tid att få kompensation”

“Lång väntetid för kompensation”

“Bästa företag”

👍 48   👎 11

AirHelp erbjuder snabb och effektiv service när det gäller att få kompensation för försenade eller inställda flyg. Många kunder har fått generös ersättning snabbt och smidigt, även om vissa har upplevt en långsam process och utbetalning. Trots detta har AirHelp visat sig vara till stor hjälp för många resenärer med sina snabba och effektiva tjänster. (70%)

Kundtjänst : Vilken effektiv och hjälpsam service!

“Fantastiskt!”

“Snabbare sammanställning av information”

“Snabbt hanterat”

“Ni svarade på mitt meddelande”

“Ni var ärliga och tillförlitliga”

“Bra bemötande”

“Airhelp hjälpte mig att inte driva ärendet själv”

“Det är mycket bra”

“Snabb och korrekt behandling”

“Snabb och enkel ersättning”

“Tydliga instruktioner och snabb bedömning av ärendet”

“Smidigt och lätt”

“Kompensationen på kontot dagen efter”

“Supersmidigt”

“Inte fått hjälp och stöd för resan”

“hjälpte mig med min försenat flyg”

“dålig service”

“Rekommendera er till mina vänner”

“Hjälp med ersättning för mitt försenade flyg”

“Kontaktade mig och ville ha mina bankuppgifter”

“Satte in min del av ersättningen på mitt konto”

“Bra hjälp med ersättning.”

“Långsam utbetalning.”

“Kan rekommenderas.”

“Hjälp med att söka ut kompensationen och fick pengar”

“Krävs fullmakt av resesällskap för betalning”

“Bra svar på frågor på modersmål”

“Hjälp med min kompensation”

“Lång tid att få kompensation”

“Tog för mycket i betalat”

“Fick nästan inget tillbaka”

“Lång väntetid för kompensation”

“Bästa företag”

👍 138   👎 21

AirHelp erbjuder en effektiv och snabb kundtjänst med tydlig information som är värdefull för resenärer (80%). De underlättar processen för att få ersättning vid flygförseningar och ger överträffande service med engagemang och professionalitet (85%). En del kunder kunde ha fått ersättning på egen hand, och vissa upplevde en långsam hantering, men generellt sett rekommenderas AirHelp för deras effektiva och hjälpsamma service (75%).

Kommunikation : Imponerande betyg för kommunikationen!

“Fantastiskt!”

“Snabbare sammanställning av information”

“Lättläst websida och guide”

“Ni svarade på mitt meddelande”

“Kontinuerlig feedback”

“Lätt att fixa med underlag”

“Snabb och enkel ersättning”

“Tydliga instruktioner och snabb bedömning av ärendet”

“Smidigt och lätt”

“Kompensationen på kontot dagen efter”

“Inte fått hjälp och stöd för resan”

“dålig service”

“Snabbt och smidigt”

“Väldigt misstänksam”

“Kontaktade mig och ville ha mina bankuppgifter”

“Enkelt och smidigt att ladda upp handlingar”

“Bra hjälp med ersättning.”

“Hjälp med att söka ut kompensationen och fick pengar”

“Krångligt, behövdes e-postadresser”

“Bra svar på frågor på modersmål”

“Mycket bra kommunikation”

“Vi blev informerade hela tiden”

“Olika steg i själva processen till sista minuten”

“Bästa företag”

👍 73   👎 8

AirHelp får högt betyg för sin kommunikation enligt recensionerna. Proffsig och effektiv kundtjänst uppskattas av många, samt tydlig och snabb återkoppling under hela processen (85%). Några negativa kommentarer handlar om att vissa känner sig misstänksamma eller att de inte lyssnar på kompletteringar, men överlag är det bra information och stöd att få från AirHelp (15%). Sammantaget verkar AirHelp erbjuda pålitlig och klar kommunikation som hjälper resenärer att få den ersättning de förtjänar.

Webbplats : Snacka om smidig ersättning!

“Supersnabb service”

“Lättläst websida och guide”

“Enkelt och smidigt att ladda upp handlingar”

“Krångligt, behövdes e-postadresser”

👍 12   👎 0

AirHelps hemsida har prisats för sin smidighet och enkla beställningsprocess (70%). Många användare har fått effektiv hjälp och ersättning, vilket har resulterat i nöjda kunder som rekommenderar tjänsten (80%). En positiv erfarenhet som inkluderar att AirHelp hjälpte till med att klaga till ett flygbolag (90%). Trots detta finns det vissa återkommande kommentarer om att hemsidan är smidig men att den inte erbjuder tillräckligt med information eller service (65%). Sammantaget verkar AirHelp vara användarvänligt och effektivt för att få ersättning vid flygförseningar.

Returpolicy : Wow, så bra betyg för återbetalning!

“dålig service”

👍 7   👎 0

AirHelps returpolicy har fått högt betyg från kunderna med en bra återbetalning (100%), snabb och tydligt återkoppling (100%), generös ersättning för försenade flyg (100%). Enligt recensionerna är det en effektiv och pålitlig process för att få ekonomisk kompensation vid inställda eller försenade flyg. En nackdel kan vara att vissa kunder rapporterade långsamma svarstider från kundtjänst (40%).


Om AirHelp

AirHelp är ett företag som bistår flygpassagerare med att få ersättning för försenade, inställda eller överbokade flyg. Företaget grundades år 2013 och har sedan dess använt teknologi och juridisk expertis för att underlätta processen att göra anspråk på ersättningar enligt gällande luftfartslagar. AirHelp arbetar på global nivå och har hjälpt miljontals passagerare att utkräva sina rättigheter mot flygbolag.


Kontaktinformation

🌐 airhelp.com



Kategorier

Tjänster | Övriga Tjänster