Alla recensioner av Linda Andersson

  • Review om: Euroflorist

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Något har hänt med Euroflorist

    Något har hänt med Euroflorist. Från att i många år varit väldigt nöjd har jag nu blivit missnöjd kund. Får inga leveransbesked, inloggningsproblem kvarstår trots flera felanmälningar, utlovade rabattkoder är ej giltiga osv.


  • Review om: SF Anytime

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Skitsystem med tickets!

    Skitsystem med tickets! Bye bye säger jag. Dessutom laggar det varje gång man försöker se en film. Så åtskilliga filmkvällar har redan blivit förstörda redan innan ni började med detta tramset. Absolut inte värt pengarna!


  • Review om: Ulla Popken

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Under all kritik

    Jag har aldrig tidigare skrivit ett officiellt omdöme om något företag, men i det här fallet känner jag att jag måste göra ett undantag för att varna andra konsumenter. Jag gjorde en beställning hos Ulla Popken och valde faktura som betalningssätt. Mottog en orderbekräftelse och trodde att allt var frid och fröjd. Men nästföljande vardag kom ett mejl om att de inte kan erbjuda betalning mot faktura vid de två första beställningarna som man gör hos dem, vilket inte framgår av hemsidan. Vidare stod det att de skulle reservera de beställda varorna i 8 dagar tills jag hade meddelat dem vilken av tre alternativa betalningssätt som jag ville använda mig av. Enligt kundservice gick det bra att ange mina kreditkortsuppgifter i ett mejl, men när jag hade gjort det fick jag ett uppfordrande meddelande om att jag behövde ange hela kortnumret. Jag skrev tillbaka att det var precis vad jag hade gjort. Då svarade kundservice mig att jag hade fått fel information av dem. Det fanns ingen möjlighet att lämna kreditkortsuppgifter via mejl eftersom siffrorna krypteras ”för deras kunders säkerhet”. Detta resulterade i att jag istället ringde och lämnade kreditkortsuppgifterna per telefon. När personen som svarade hade fått alla efterfrågade uppgifter konstaterade hon att varorna jag hade beställt inte längre verkade finnas i lager. Jag påminde henne om att de hade angivit att varorna skulle reserveras för min räkning i 8 dagar (det hade vid detta tillfälle bara gått 2 dagar). Då ”bröts” samtalet. När jag ringde upp igen fick jag det nonchalanta svaret: ”Vi får se hur det blir:” Jag blev lovad att någon skulle återkomma med ett ordentligt besked via telefon, men inte heller detta löfte hölls. Istället fick jag ett automatiserat meddelande om att man tyvärr inte kunde uppfylla min beställning. De hade alltså sålt varorna som jag hade beställt till någon annan. Från kundservice sida har man bara beklagat det inträffade men inte gett någon som helst förklaring till hur det kunde ske. Jag har aldrig varit med om maken till inkompetent och opålitligt företag. Hoppas att andra nätkunder avstår att beställa från Ulla Popken så att de slipper bli lika lurade och besvikna som jag.


  • Review om: Sportshopen

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Seaside haven coat

    Jätteskön jacka, storleken stämmer, bra passform och fina färger
    Men…….fodret i ryggen klumpar ihop sig när man tvättar den och det är helt omöjligt att få den fin igen, trots att jag följt tvättråden.


  • Review om: EMP

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Super nöjd med min köp från emp kjolen…

    Super nöjd med min köp från emp kjolen super fin ryggsäck super snygg. 🥰🥰🥰🥰. Ett tips till emp hemlevernas Är super njöd med mina fina sandaler. Ett önskemål ha hemlevernas.