Alla recensioner av Fredrik Andersson

  • Review om: Proshop

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Bästa headsetet pratar tyska

    Jag har köpt likadant headset förut, detta är nog mitt femte. Helt enkelt för att det är det bästa, smidigaste, mest diskreta för pengarna på marknaden. Nu fick jag ett med tyskt tal, headsetets assistent pratar tyska. Enda sättet att ändra är.med dator, vilket jag inte har. Kontakt med Proshop gav inget, ej heller med Jabra. Jag måste ha en dator. Annars var köp och leverans snabbt och smidigt. Överlag väldigt besviken.


  • Review om: Winparts

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Bra kundservice vid beställnings fråga…

    Bra kundservice vid beställnings fråga och super snabb leverans hem till dörr


  • Review om: Hemsida24

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Usel hantering av avslut

    Som vanligt gäller bara den fina kundupplevelsen så länge man vill betala deras fakturor.
    Lagen säger att man måste påminna kunder om en automatisk förlängning, skriftligen.

    hemsida24 påminner att man kommer bli av med sina tjänster om man inte betalar, och det var ju så klart precis det jag vill.
    Men istället så förlänger de tjänsterna automatiskt med krav på 12 månaders betalning, trots att de även raderat min information.

    Usla!


  • Review om: Hotelopia

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    OK, but no support

    For me Hotelopia worked for booking and cancellation. But beware, IF you have to cancel DO NOT: 1. Use the "Contact form" 2. Try to call any phone number INSTEAD: 3. Go to "Your booking" on the Hotelopia.com and log in with booking number and mail. Here one of the options is "Cancel". I got an confirmation email immediately and all my money back after just two days. The frustration when they don't answer to contact forms or phone calls is a bit too much, though. /Fredrik Andersson, Sweden