Alla recensioner av C. J.

  • Review om: Maui Jim

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    The company makes it hard to return or…

    The company makes it hard to return or exchange even though it's their lenses that scratch so easily. You can see this common complaint even on their "highest scratch-resistant option" sunglass on their website called the Makoa. You are also better off going to Sunglass Hut and having a sunglass product trained rep give you exactly what you need regardless of brand. I told the untrained Maui Jim web chat agent what I needed and ended up getting sunburns all across the sides of my eyes due to their ill-advised recommendation. Later on, I finally drove far to Sunglass Hut to get better support before I would go blind as a professional driver and they gave me the exact sunglass that went on to protect me. Maui Jim then would not take their easily scratched glass back as Jake D's review mentions. This was a $300 mistake that I can't even get a partial refund for and it all started with shopping on the Maui Jim website instead of going into to a Sunglass Hut to speak with an expert. Sharing this review online


  • Review om: Zooplus

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Kundtjänst lämnar mycket att önska

    Zooplus.se fungerar bra så länge en inte behöver komma i kontakt med kundtjänst, vilken via e-post tycks gå genom Google Translate. Automatöversättningarna gör det tålamodsprövande att kommunicera med dem, och de verkar heller inte ha någon databas över tidigare ärenden knutna till kundnumret - åtminstone bemödar dig inte kundtjänst att titta på det. Kommer inte att handla från dem igen då det är så omständligt att kommunicera med kundtjänst de tillfällen det behövs.


  • Review om: Autodoc

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Stå för f-n för era misstag!

    Beställde Ridex bromsskivor,autodoc skickade sitt eget märke Stark.Monterade o kollade på verkstadens bromstest,som omgående visade att Starks bromsskivor va rena skiten,de va skeva redan vid leverans. Pratade/skrev med deras värdelösa kundtjänst,de sa att jag måste montera av skivorna o skicka in dem. Jag kan förstå det,men de hade inte skickat vad jag beställt o utan att fråga mig,o jag ville då att de skickade vad jag beställt o en retursedel,så att jag inte måste ställa bilen som jag behöver varje dag.Inget samarbete. Några månader senare köpte jag Bremboskivor som jag monterade,inga problem med dem. Nu fick jag ju göra allt två gånger,för att autodoc INTE skickat vad jag beställt! Därför ville jag ha ersättning för ett montage på verkstaden,näe sa autodoc,de e din verkstads fel som monterade skivorna på en bil med ett bromssystem som va helt utslitet/kass......Jag frågade hur de kunde veta det utan att ens ha sett en bild på min bil,inget svar,självklart undrade jag också varför mitt värdelösa bromssystem kunde bli bra med nya skivor,inget svar.De största problemet med deras värdelösa kundtjänst,är att de flesta som jobbar där inte vet något om bilar,över huvud taget!!Sen har de en garantichef som heter Stefan,han är en riktig j-la kärring,som inte vågade prata med mig,fast jag påtalade det i mail o samtal. Bytte säkert över 50-60 mail + åtskilliga samtal med dem,men deras filosofi är att man ska tröttna så dem slipper göra rätt för sig. Jag får gratulera dem,jag fick ingen ersättning för att dem gjort fel o att jag fick göra jobbet 2 ggr pga av deras INKOMPETENS!!!

    Så jävla fegt!! Tjuvar. Tror det är dags att besöka ägarna....

    Råkat ut för exakt samma sak