OmdömesStalle
    Företag (3)

TV, Film & Strömning

”Vad är det på tv ikväll?” är en fråga som ställs mycket mindre än vad den brukade ställas. Det finns helt enkelt inte längre något behov av att oroa sig för det nuförtiden, när många människor använder Internet för att titta 'på beställning'. Oavsett hur du väljer att titta på TV, så är det viktigt att veta vad som ingår i abonnemanget (erbjuder de HBO, Netflix, osv?) och vad abonnemanget kostar. Ska du välja en paketlösning med TV, internet och mobiltelefon? Vilka är för- och nackdelarna med ett sådant paket? Är det bättre med separata abonnemang? Hur ser gränssnittet ut när du bläddrar och söker? Är tanken på din nuvarande leverantör en ständig oro eller är du nöjd? Berätta för oss. Vi har gjort en översikt över alla TV-leverantörer. Det är upp till dig och dina medkunder att dela med dina erfarenheter, åsikter, recensioner och klagomål.

Mer info om TV, Film & Strömning företag

Netflix, HBO eller annan streamingtjänst? Att streama och titta på filmer på nätet är en trend. Behovet av olaglig nedladdning har minskat eftersom många företag erbjuder en mängd av de nyaste filmerna och serierna till ett lågt pris i månaden, till och med gratis. Du kan gå online för att se ett program du missat. Men vad tycker andra om denna utveckling? Och vilka filmer och serier erbjuder leverantörer? Vill du ha Netflix bara för att se House of Cards, eller är du inte nöjd förrän du har tillgång till de senaste filmerna i HD-kvalitet? Vi gjorde en översikt över de flesta online-film- och TV-leverantörer, så att du kan läsa vad andra tycker om dessa leverantörer. Läs deras erfarenheter, recensioner, åsikter och klagomål så att du vet vad du kan förvänta dig innan du gör ditt val.

Här kan du läsa upplevelser med interaktiv tv. Men vad är interaktiv tv? Enklare sagt: du bestämmer när och var du vill titta. Tidigare samlades alla framför tv: n med en middag i knäet klockan 7. Nu kan du själv bestämma när du vill äta, eller om du pausar nyheterna eller kanske ditt favoritprogram för att laga middag. Är du sen för en show som redan börjat för 20 minuter sedan? Inga problem, du kan alltid titta från början. På så sätt bestämmer du dig när och var du vill titta! Men vilka företag och leverantörer erbjuder dessa alternativ? Vi gjorde en översikt över alla företag som erbjuder interaktiv TV. Vem erbjuder de flesta eller bästa serierna och till vilket pris? Måste du betala extra för vissa program och hur användarvänligt är gränssnittet som används för att söka och bläddra med din fjärrkontroll? Svaren är inte särskilt tydliga innan du beställer något, men det märker du efteråt. Det är därför vi har samlat recensioner av andra kunder som berättat allt om sina erfarenheter, åsikter och klagomål, så att du vet hur saker verkligen är och att du slutligen gör det bästa valet.