Dagens Industri

Alla recensioner

Dagens Industri

0% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

P
Pontus Linder
Tecknade 3 månader för 99kr/månad. Prenumerationen övergick automatiskt till 12 månader för 279kr/månad. Har sagt upp prenumerationen som löper till februari 2023. Hade absolut inte förväntat mig d...Läs vidare
H
Henric Heimdal
Detta företag respekterar inte GDPR-lagar som jag åberopat - de ringer ifrån massor av olika telefonnummer under flera års tid och vägrar lyssna på att man inte är intresserad. Jag har aldrig varit...Läs vidare
E
Emma Holmberg
Hej! Jag har varit kund hos DI, privat samt via jobb, i olika former i snart 20 år. Även varit på en del av DIs kurser och alltid varit nöjd. Dock har nu hela min kundupplevelse förändrats drastisk...Läs vidare

Alla recensioner (3)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Prenumeration

    Tecknade 3 månader för 99kr/månad. Prenumerationen övergick automatiskt till 12 månader för 279kr/månad. Har sagt upp prenumerationen som löper till februari 2023. Hade absolut inte förväntat mig detta av DI.se


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    DI Tidning

    Detta företag respekterar inte GDPR-lagar som jag åberopat - de ringer ifrån massor av olika telefonnummer under flera års tid och vägrar lyssna på att man inte är intresserad. Jag har aldrig varit med om något liknande.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Väldigt missnöjd kund

    Hej! Jag har varit kund hos DI, privat samt via jobb, i olika former i snart 20 år. Även varit på en del av DIs kurser och alltid varit nöjd. Dock har nu hela min kundupplevelse förändrats drastiskt. Förra året skrev jag på ett års kontrakt, helger och online. Nu har detta gått ut och istället har jag, utan mitt godkännande, tvingats in att binda ytterligare ett år, till dubbla kostnaden. Jag har både ringt och mailat med kundtjänst men de säger att de inget kan göra. Måste man inte meddelas innan? På alla tidningar som DN, SVD, Financial Tones, The Economist, elle, damernas värld etc förlängs prenumerationen efter att erbjudandet gått ut. Dock går det alltid att säga upp prenumerationen men högst en månads varsel alternativt att man kan omförhandla sitt pris igen. Skärpning DI- detta är inte hur man behandlar sina kunder!


Andra personer tittade också på

Logo Dokteronline.com

Dokteronline.com

1 recensioner

Ibland känner man sig orolig över hur man mår. Om man misstänker att man borde uppsöka en läkare på grund av n...

Logo Allabolag

Allabolag

2 recensioner

Äger man möjligtvis ett bolag och ska anställa någon ny eller om ska göra någon typ av samarbete med någon pr...

Logo Mobrog

Mobrog

0 recensioner

Ofta är det så att de flesta av oss känner att det vill ha eller skulle behöva lite mer pengar. Det kan bero på att man ...

Logo Hemsida24

Hemsida24

2 recensioner

Väldigt många personer har i dagsläget drömmen om att skapa sig en egen hemsida eller en nätbutik. Vissa vill komma ut i ...

Dagens Industri

Idag är det enklare än någonsin att hänga med nyheterna. Det ända man behöver göra för att se det senaste i på planeten är att gå in på en av alla nyhetssidor. När nyheter först började förflytta sig till internet så var det gratis att gå in och läsa. På de senaste åren har det börjat kosta mer eller mindre, precis som den hederliga papperstidningen.

Förr fick man fram nyheterna på endast ett fåtal sätt, ett av dem var tidningen. Detta sätt finns fortfarande kvar idag, och det är inte alls konstigt. Dagen börjar; man stiger upp, klär på sig, går och söker dagens post. Sen sätter man ner sig och läser dagens tidning medan man äter morgonmål, i lugn och ro. Många som läser papperstidningen skulle aldrig vilja byta ut denna tradition, tyvärr kommer papperstidningen oundvikligt att försvinna. Det gör nämligen de mesta som gör en flytt till internet.

Oberoende vad som känns bättre så finns det absolut mer fördelar med en e-tidning. Man kan välja vilka nyheter och artiklar man vill. Olika abonnemang från olika företag som erbjuder olika kategorier på artiklar och nyheter, notera att allt detta kan man läsa från samma surfplatta, telefon, eller dator. Om man är intresserad av bilar, så är det fullt möjligt att endast läsa det senaste inom bilvärlden. Eller om man istället vill läsa de senaste inom ekonomi så kan man prenumerera på ett företag som erbjuder nyheter och artiklar inom ekonomi. Det finns såklart många företag som ger nyheter och artiklar inom ekonomi, men ett av dem är Dagens industri, ofta kallat för Di.

Om Dagens industri
Dagens industri grundades 1976 som en tekniktidning, men 1983 övergick företaget till starten av en affärstidning med fokus för börsen. År 1994 lanserades företaget, idag är det Sveriges, men även Nordens största ekonomisajt. Dagens industri har ungefär 1.2 miljoner unika besökare varje vecka, cirka 700 000 via datorer och drygt 500 000 via mobil. Dagens industri har fått pris för bästa ekonomisajt nittonde året i rad.

Vad erbjuder Dagens industri?
Dagens industri har inte endast det nyaste inom ekonomi, men även om boende, politik, bilar med mer. Börsanalyser och nyhetskommentarer publiceras varje dag. De började ta betalt för sina artiklar under 2015 till 2016. Följderna till detta är att analyser och andra nyhetsartiklar publiceras före papperstidningen hinner tryckas. 

Hur får man kontakt med Dagens industri?
När saker går över till internet så uppstår det oundvikligt frågetecken. Har man frågor eller funderingar så lönar det sig att först gå in på deras hemsida för att ta reda på om svaret finns där. Om svaret inte fanns där så kan man kontakta företag genom telefon: 08 – 573 651 00, eller via email: kundservice@di.se.

Varför kan det vara bra att skriva recensioner? Jo, för om man köper en produkt/tjänst utan att läsa en recension på förhand så kan det hända att man inte får det som man väntat sig. Att läsa och skriva recensioner tar tid, men det tar även en returnering. Kom ihåg att alla recensioner ska vara äkta.