Flygvaruhuset

Alla recensioner

Flygvaruhuset

0% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

J
Jimmy Wessman
URUSELT. De levererar inte det man beställt. En 9 h resa skulle bli 25 h och sedan tar de avgift för avbokning!!! Det är ju som om jag skulle beställt en Volvo och betalat, sedan erbjuder de en Sk...Läs vidare
E
Ella
En dryg månad innan avfärd fick jag ett mejl om att min resa var inställd och att de skulle hjälpa mig få tillbaka pengarna. På grund av Corona kunde det dock ta rätt lång tid. När jag fortfarande ...Läs vidare

Alla recensioner (2)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Flygresa Göteborg - Jerez

    URUSELT. De levererar inte det man beställt. En 9 h resa skulle bli 25 h och sedan tar de avgift för avbokning!!!
    Det är ju som om jag skulle beställt en Volvo och betalat, sedan erbjuder de en Skod för samma pris och vill man inte ha den tar de avbokningsavgift. Vad faan det är ju inte jag som avbokat. Det är de som inte levererat den beställda varan.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Ombildningar och ingen kundtjänst

    En dryg månad innan avfärd fick jag ett mejl om att min resa var inställd och att de skulle hjälpa mig få tillbaka pengarna. På grund av Corona kunde det dock ta rätt lång tid. När jag fortfarande inte hört något 10 dagar innan avresa så loggar jag in och det ser ut som att ursprungsresan ligger kvar. Det går inte att kontakta någon direkt utan endast att fylla i ett formulär på Flygvaruhusets hemsida. Ett par dagar innan resan får jag ett sms om att "snart är det dags att resa". Jag loggar in och resan ligger mycket riktigt kvar. Jag börjar söka på flygbolagens hemsidor istället och ser att vi på ditresan inte längre kommer få hälsa på våra vänner ett dygn utan bara har 30 minuter på oss att byta plan (stor flygplats). Ännu värre var att de hade förlagt hemresan till 2 dagar senare och från en helt annan ort. Detta helt utan att kontakta mig. Samtidigt får jag svar från Flygvaruhusets "kundtjänst" (dvs en vecka efter att jag kontaktat dem) som säger att de inte kommer göra något. Min fråga tillbaka har de fortfarande inte svarat på. Jag lyckades avboka genom ett av flygbolagen (efter mycket om och men eftersom jag bokat via "resebyrå") men fortsätter få sms från Flygvaruhuset om att mitt nästa flyg avgår om 24 timmar utifrån den ursprungliga resplanen. Jag har använt Flygvaruhuset flera gånger tidigare men har noll förtroende för dem efter detta.


Andra personer tittade också på

Logo Hotel Specials

Hotel Specials

1 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...

Logo Risskov

Risskov

4 recensioner

Att åka på semester är något som många väljer att göra årligen. Vissa tycker om att åka runt omk...

Logo Booking.com

Booking.com

11 recensioner

Hotell, hem och allting där emellan. Recension om Booking.comOm Booking.com 1996 i ett litet kontor i Amsterdam grundades Booking.com tack va...

Logo Sunweb Ski

Sunweb Ski

1 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...