OmdömesStalle

Skriv din egen recension

Hitta det företag som du skulle vilja skriva en recension om:

Skriv en recension

Erfarenheter, åsikter och recensioner av kunder för kunder
    Som en kund handskas du med en otrolig mängd olika företag som täcker dina dagliga behov. Vi använder energileverantörer, försäkringsbolag, (nätbaserade) butiker och många fler varje dag. Ännu viktigare är att det finns många av dessa typer av företag som vi inte har någon erfarenhet av, men de fortfarande spelar en viktig roll när det gäller att spara pengar, bättre kundservice eller bara för att du behöver dem. Att gå in i blindo är inte smart, eftersom det finns många berättelser som visar att detta kan leda till en hel del elände. Därför spelar upplevelserna en viktig roll i beslutet att (inte) välja ett visst företag.

Varför spelar erfarenheter en viktig roll i mitt val?
    Vi välkomnar ofta nya företag i vårt vardagsliv. Du kan komma i kontakt med ett nytt företag genom att köpa något så enkelt som en matvara eller något större som en ny tvättmaskin. Naturligtvis kommer du att vilja veta att du kommer att få rätt stöd och inte debiteras mer än nödvändigt. Erfarenheter från andra kunder kan hjälpa dig med detta! Genom att höra om erfarenheter från andra kunder, så kan du få en bättre inblick i företaget, så att du inte får några obehagliga överraskningar.

Dela dina erfarenheter med andra
    För att skydda andra kunder från hemska shoppingupplevelser, så är det viktigt att sanningen om ett företags styrkor och svagheter är kända. Du som kund kan spela en viktig roll i detta. Skriv ner dina erfarenheter, recensioner och åsikter och dela dem med andra kunder för att låta dem veta vad har att förvänta sig. Skydda varandra från dåliga företag och prisa de företag som förtjänar det. På så sätt vet vi alla vad vi kan förvänta oss!