
Skruvat Omdöme: Läs & dela recensioner i Sverige
Alla recensionerSkruvat
Alla recensioner (4)
Inga recensioner än!
Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..
Falska produktbilder
Fruktansvärt dåligt med fejkade produktbilder.
Köpte en kofångare bak med ett stort galler.
Fick hem produkten men gallret saknades.
Kontaktar dem och de säger att det inte ingår.
Har man en produktbild där passande galler
sitter monterat så ska det ingå, givetvis tror man det.
Och inte står det heller att gallret inte ingår.
Detta anser jag vara annonsbluff helt enkelt.
Aldrig mer Skruvat.se.
Stotfangare-P414153.aspxMycket hjälpsamma
En väldigt hjälpsam personal,inga problem med reklamation o garantin. 10 av 10
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Deras sajt vilseleder
Sajten listar reservelar som inte passar bilen trots att man angett sitt registreringsnummer. Jag sökte på "bakre ljuddämpare" och fick tre träffar för min Volvo. INGA av dessa visade sig passa, trots att jag granskat alla uppenbara uppgifter, inklusive modellår. När jag påtalade problemet påstår de att det är kundens ansvar att även kontrollera att originalreservelsnumret stämmer med biltillverkaren reservdelsnummer. Med den policyn blir sökningen på registreringsnumret helt meningslös och dessutom vilseledande.
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Dåligt kundbemötande och felaktiga leveranser
Beställde delar till min Volvo via deras system med reg nr. Jag fick hem delarna men men kunde inte montera dem pga vinter och kyla och varför de blev liggande mer än 30 dagar. När jag till påsken tog fram dem för montering såg jag att de inte passade. Jag hade fått fel reservdel av dem. Jag kontaktade dem och informerade att de sänt fel del och bad dem att få byta till motsvarande som passar min bil. De svarade, tyvärr det har gått mer än 30 dagar. Jag försökte få dem att förstå att de var deras fel eftersom de sänt fel delar till mig, men det fortsatt bara att hävda att det gått mer än 30 dagar. De bad inte ens om ursäkt för att de sänt mig fel och hävdade att ansvaret var endast mitt.
Nu står jag med delar som jag inte vet vad de tillhör för modell av bil och kan därför inte ens sälja dem. Jag har aldrig varit med om sämre kundbemötande och rekommenderar ingen att handla av dem. Jag ser på Trustor arv nästan 10 % av deras kunder ger dem sämsta betyg. Även Vi Bilägare är kritiska till dem.Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Andra personer tittade också på

Timarco
Välkommen till företaget Timarco, det är ett företag som erbjuder underkläder på nätet. Vilket de även har...

Sinful
Sinful är en erotisk onlinebutik som säljer ett stort utbud av vuxenleksaker. Här kan du hitta allt för att spicea upp ditt och...

Fyndiq
Har du hittat produkter på Fyndiq som du vill köpa men är tveksam till att handla där? Då ska du läsa vidare f...

Happy day
Är det dags att hitta en present igen? Varför inte ge bort en upplevelse i present? Happy Day erbjuder just upplevelsepresenter till exak...
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?