L'EASY

Alla recensioner

L'EASY

100% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Affiliate redovisning: Det här inlägget innehåller en anknuten länk, vilket innebär att när du klickar på Visa och därefter gör ett köp kan vi få en provision som hjälper till att driva webbplatsen.

Alla recensioner (0)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

Andra personer tittade också på

Logo HusOchHemma
HusOchHemma
1 recensioner

Vill du som många andra bo i ett fint hem där du alltid trivs? Ja, det är väl klart. Dock kan det ofta vara ganska tråki...

Logo Partykungen
Partykungen
3 recensioner

Partykungen är en online butik som erbjuder alla tillbehör som du kan tänkas behöva till party och alla andra festligheter. Par...

Logo Solhem Inredning
Solhem Inredning
2 recensioner

Med internet har det kommit flera positiva saker för konsumenten, likaså för producenten. Till exempel om man handlar möbler i...

Logo Jordklok
Jordklok
1 recensioner

Om Jordklok Jordklok är en av Sveriges ledande nätbutiker för naturlig tvätt- och rengöring, ekologisk hudvård samt...

L'EASY

Idag är det lättare än någonsin att köpa produkter och tjänster. Ingen skillnad var man befinner sig så länge man har tillgång till internet. Hemma, på jobbet, tåget, bussen, semester, eller ett veckoslut ute i stugan, har man tillgång till internet kan man beställa produkter till vald adress. Dessutom finns det oftast returrätt på de produkter man beställer. Detta betyder att man har rättigheten att returnera de produkter som man inte var nöjd med. Tack vare denna teknik behöver man inte mera ta sig till centrum med privata fordon eller kollektiv trafik för att ha möjlighet att köpa de produkter man önskar.

De företag som endast har fysiska butiker har det tyvärr svårare idag. Men det finns en liten ”tvist”. Eftersom ett stort antal fysiska butiker håller på att försvinna, så kommer även de fysiska butiker som finns kvar idag också att synas mer än någonsin, så allt hopp för dessa butiker är inte ute. Att gå och handla bland fysiska butiker med vänner eller bekanta har också en viss charm som inte finns om man handlar via nätbutiker.

Om man vill så finns det till och med möjlighet att köpa bilar och fordon vi nätbutiker. Men en av de vanligaste sakerna som beställs via nätbutiker är elektronik och liknande teknik. Mellan dessa företag är det är stor konkurrens, eftersom de oftast säljer liknande produkter av liknande märken. Det lönar sig att först ta reda på vilket företag som erbjuder det bästa priset på en viss produkt. Om man inte vill söka priser manuellt så finns det även företag som erbjuder en tjänst att göra en sökning enligt produkt. Resultatet är alla de olika priser som företag erbjuder på just den produkten. Man ska också komma ihåg att lägsta priset inte är allting, utan även kundtjänst och köpvillkor. Ett företag som erbjuder rimliga priser på elektronik men även  som tänker på kunden är företaget L´EASY.

Mer om L´EASY
Det är ett danskt företag som säljer produkter inom teknik. Produkter inom datorer, hushållsmaskiner, TV och TV tillbehör, ljudanläggningar och så vidare. Om man inte vet hur en produkt ska installeras så hjälper företaget en med det. År 2014 beräknade företaget att 1 av 100 kunder var missnöjda. Företaget skriver att de satsar på sin kundtjänst. Kundtjänsten är öppen 7 dagar i veckan.

Vad erbjuder L´EASY?
Produkter som kommer med manualer är inte alltid så enkla att följa, därför erbjuder företaget att leverera och installera produkten hemma hos en. Detta kostar mellan 295 – 795 DKK. Man kan betala direkt, eller med delbetalning, som innebär att man sköter betalningen över en längre period. Om man inte är nöjd med de produkter man köpt, så kan man göra en retur. De erbjuder en returrätt på 14 dagar från den dagen då man mottagit produkten, produkten måste hållas i originalskick om detta ska var möjligt.

Hur får man kontakt med L´EASY?
Om man inte vet hur en produkt ska installeras eller om man har några andra frågor så lönar det sig att först gå in på deras hemsida och söka, svaret kan finnas där. Om svaret inte annars där så kan man kontakta företaget via kundtjänsten, telefon - 88 88 88 88.

Skriver man recensioner så hjälper man andra. Man hjälper nya kunder med köp som de funderar på att göra. På grund av att nätbutiker är så populära så har mun till mun ordet försvunnit. Man måste mer och mer våga lita på att de recensioner man läser är äkta, och därför är det viktigt att de recensioner man skriver är äkta.