Filur Namnlappar

Alla recensioner

Filur Namnlappar

100% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

Alla recensioner (0)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

Andra personer tittade också på

Logo HusOchHemma

HusOchHemma

1 recensioner

Vill du som många andra bo i ett fint hem där du alltid trivs? Ja, det är väl klart. Dock kan det ofta vara ganska tråki...

Logo Estore

Estore

5 recensioner

Ni vet säkert att det finns butiker som verkligen säljer allt, det har igen skillnad om det handlar om elektronik, träningstillbeh&o...

Logo PatPat

PatPat

2 recensioner

E- handel och att shoppa på internet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt hel...

Logo Club Creo

Club Creo

1 recensioner

Att pyssla och att skapa egna saker är något som väldigt många tycker om att göra, oberoende vilken ålder man &aum...

Filur Namnlappar

Om man har ett barn som går på en förskola eller dylikt så kan det vara bra att märka barnets kläder på något sätt, så att allas kläder och prylar inte ska blandas ihop. En sak man alltid kan gör är att försöka märka kläderna med en penna, vilket oftast leder till att märkningen tvättas bort eller slits. Men en sak man även kan göra är att beställa en personlig namnlapp. I Sverige finns det fler företag som erbjuder dessa tjänster men det största och första företaget som började sälja personliga namnlappar i Sverige var Filur Namnlappar. 

Mer information om Filur Namnlappar
När Filur Namnlappar började med sin verksamhet var de det första företaget i Sverige med att sälja produkter inom denna kategori. Företaget har varit verksamt sedan 2014 och de har över 3 personer anställda. 

Vad erbjuder Filur Namnlappar sina kunder?
Inne på företagets hemsida kan man tex gå igenom olika kategorier som tex namnlappar, minilappar, stryklappar, stora namnlappar mm. På första sidan inne på hemsidan man se vilka produkter som är populära samt att man kan läsa olika tips och idéer på hur man ska använda de olika namnlapparna. Filur Namnlappar erbjuder även sina kunder tjänsten att skapa sina egna namnlappar, som sedan kan användas på tex skor, kläder och andra saker och prylar. 

Företaget har en kategori med namnlappar vid namnet ”strykfria namnlappar” och de tål att tvättas i 60 graders maskintvätt, men de tål även diskmaskin samt torktumlare. Det finns även en kategori för påstrykbara namnlappar som i sin tur håller i upp till 90 grader. 

När man har lagt sin beställning på hemsidan tar det 1 arbetsdag för Filur Namnlapp att tillverka den namnlapp man beställt och efter det är leveranstiden 2 – 4 dagar. Paketet kommer sedan at komma hem direkt till din postlåda, inom 3–5 dagar efter att du har gjort din beställning. Vid varje beställning som görs så är det fri frakt. 

Hur kan man komma i kontakt med Filur Namnlappar?
Om man har några frågor eller funderingar till företaget som har med deras produkter eller tjänster att göra kan man börja med att gå in på deras hemsida och sedan klicka in sig på fliken ”frågor och svar”, chansen är stor att man hittar svaret på din fråga där. Om man inte hittar svaret på sin fråga och vill kontakta Filur Namnlappars kundtjänst kan man göra det enklast via telefon (031 13 83 70), men man kan även nå dem via e-post (info@namnlappar.se). Om man tar emot en beställning och upptäcker att något är fel och man vill man lämna in en reklamation ska man kontakta företaget så att de kan hjälpa dig. 

Har du beställt hem namnlappar från Filur Namnlappar någon gång? Om du har det ska du inte glömma att skriva en egen recension om företaget och berätta vad du tyckte och tänkte om dem. Kom ihåg att det alltid är bra att skriva recensioner eftersom företaget i fråga får se om deras kunder är nöjda med deras tjänster eller ej samt att det underlättar för framtida kunder.