OmdömesStalle

    Recensioner Advisa

    Om Advisa

    Företagets mål är att hjälpa privatpersoner spara pengar på sina lån, företaget grundades 2011. Få människor vet om att de kan ersätta sina lån eller tycker det är omständligt att göra det, det är orsaken till att många betalar mycket mer än vad de borde för lånen de tagit. Advisa har hjälpt över 250 tusen kunder att se över sina lån, de har hjälp alla dem helt kostnadsfritt också. Idag har Advisa ett starkt team på 50 anställda som brinner för det de gör. Grundvärderingar som företaget har är: Omtänksamhet, ansvarsfullhet, uppriktighet och att de gör jobbet med passion. Sedan 2015 har Advisa tillstånd från Finansinspektionen.

    Tjänster hos Advisa

    Genom Advisa kan du enkelt samla dina lån och krediter, du kan jämföra olika långivare för att sedan välja det som passar dig bäst. Tjänsten är gratis, du får 1 kreditupplysning och du kan jämföra lån utav 35 olika långivare. Är du intresserad ska du börja med att fylla i en ansökan och skicka in den, sen kommer du att få olika låneförslag där du ska välja vilken du vill ha och sen efter det är det klart, bara att börja spara pengar. Du kan samla alla dina lån utan att behöva byta bank och på hemsidan kan du läsa vilka alla banker och långivare som Advisa samarbetar med. För att få jämföra lån som Advisa har att erbjuda måst du vara åtminstone 18 år gammal, ha en inkomst på minst 10 000kr/månaden från pension eller någon anställning och så får du ej ha skuldsaldo hos kronofogden. Räntan bestäms alltid individuellt efter dina egna förutsättningar och Advisa kommer hjälpa dig att optimera din låneansökan och skicka den till flera olika banker så att du ska få så många bra erbjudanden att välja på som möjligt. Har du möjligheten kan du också betala av lånet närsomhelst, eftersom du har fri amorteringsrätt. Tillsammans med dig kommer Advisa att pressa räntorna och säga hej då till dyra lån. Eftersom Advisa inte är någon bank står de på konsumentens sida. Att använda Advisa är alltid tryggt och enkelt, företaget använder säkerhetssystem och hanterar dina uppgifter med omsorg.

    Om du inte är nöjd med Advisa

    Advisa vill hjärtligt gärna veta om det om du är missnöjd med deras arbete, dina synpunkter är viktiga för företaget. Är du missnöjd kan du i första hand kontakta din personliga rådgivare eller företagets kundtjänst via e-post eller på telefon. Vill du att företaget ska pröva ditt klagomål ska du ta och skriva till klagomålsansvarige, de kommer att ta klagomålet på allvar och reda ut det så sakligt som möjligt. Senast inom 24 timmar kommer de att bekräfta inkomna klagomål. Målet för dem är att handlägga ärendet inom sju arbetsdagar, lite beroende på vad som hänt kan det ta längre att reda ut. Efter att klagomålet har blivit utträtt kommer du som klagande få veta det.

    Har du samlat dina lån och krediter?

    Har du gjort det via Advisa, skriv då en egen recension där dina åsikter framkommer.

    Advisa har hjälp familjen Sanati, de kommer kunna hjälpa dig också.

    Advisa
    Omdömen, klagomål och kundupplevelser (0)

    10
    100% Skulle handla här igen!
    Beställning
    rating
    10
    Tjänst
    rating
    10
    Prissättning
    rating
    10
    Leverans
    rating
    10

    Alla recensioner

    Läs oberoende recensioner, konsumentupplevelser, synpunkter och klagomål här! Få reda på de bästa butikerna att lägga sin order hos (på nätet). Tillsammans kan alla nu avgöra vilka butiker som är värdiga och vilka som inte är det!

    Skriv din egen recension om Advisa

    Din recension