Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

Alla recensioner (0)

• Inga recensioner än!

Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

Andra personer tittade också på

Sorare

Letar du efter ett nytt och fängslande spel? Då måste du kolla in Sorare. Med partnerskap med mer än 155 fotbollsklubbar (fler läggs till varje vecka) och cirka 500 000 användare, blandar Sorare din kärlek till fantasifotboll med NFTs och blockchain.
Vad blev resultatet? Ett oerhört beroendeframkallande spel med upplevelse som kombinerar spänningen i att öppna paket, nöjet att utveckla ditt lag och kanske till och med tjäna lite pengar.

Om Sorare​
Sorare är ett franskt företag som grundades 2019​. Spelet blev snabbt en stor succé. Det blev en så pass stor succé att start-upen fick rekordfinansieringi september 2021. De uppnådde en rekordfinansiering på cirka 600 miljoner euro, den högsta som någonsin samlats in i Frankrike, efter två omgångar av lovande insamlingar. Dess popularitet har vuxit exponentiellt sedan dess och lockar ett brett utbud av klubbar från hela världen.

Hur fungerar det och vad är målet med spelet?
​​​Med hjälp av olika spelarkort från mer än 200 olika lag kan du sätta ihop ett lag. Dessa kort kan erhållas med hjälp, bytas och användas för att spela spelet med hjälp av Ethereum. På grund av unikheten, sällsyntheten och verifieringen som tillhandahålls av Ethereums blockchain-teknologi, kan dessa kort inte längre reproduceras i enlighet med NFT-principer Du kan både köpa och öppna paket för att på så sätt få nya spelare. Men vad är målet med spelet då? Dina fem bästa spelare bildar ett lag som tävlar varje helg. Du kan delta i turneringar genom att gå med i olika ligor, och resultaten kommer att vara beroende av spelarnas individuella prestation i verkligheten. Det finns två spellägen som du kan delta i varje vecka, och ditt lag måste vara anpassat för varje. Bortsett från det faktum att poäng delas ut baserat på ditt lags faktiska prestation, finns det en hake. Det är lätt att ställa in och glömma, men det är mer än så. När det kommer till fantasysport behöver du konstant övervakning av lag- och spelarnyheter för att se till att du ger dig själv den bästa chansen att vinna. Om du tycker detta låter intressant kan du enkelt besöka SorareData.com för att ta reda på mer information eller komma igång med spelet.

Hur ser det ut?
Det är lätt att sammanfatta Sorare genom att säga att det är en korsning mellan ett gammalt Panini-spel, en fotbollschefskarriär, ett MPG-lag och ett FIFA FUT-lag. Är detta något du tycker om? Du har äntligen upptäckt en metod för att blanda din kärlek till fotboll med din önskan att identifiera nästa stora fotbollsstjärna.
En annan sak som inte nämnts än är hur många sorters kort det finns. I spelet så finns det fem sorters kort. Dessa är non rare, limited, rare, super rare och Unique. Skillnaden mellan dessa kort är inte bara hur bra de är utan framförallt dess sällsynthet. Limited till exempel görs det 1000 nya kort per säsong medans det bara görs ett nytt kort per säsong med Unique kort. Desto ovanligare ett kort är desto mer värdefullt är det. På grund av detta kostar de sällsyntaste korten väldigt mycket men det finns goda nyheter. Du behöver inte spendera en förmögenhet för att ha det bra, tack vare de "vanliga" korten, som finns i oändliga mängder.

Har du någon erfarenhet av Sorare? Om du har det kan du inte glömma att skriva en egen recension om dem inne på omdömesstalle.se. Berätta gärna vad du tyckte om deras kundtjänst, kvaliteten på deras produkter, leveranstiderna och hur storlekarna var på produkterna. Kom ihåg att det alltid är bäst med ärliga omdömen både för de eventuella kunderna och för företaget.