Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

Alla recensioner (0)

• Inga recensioner än!

Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

Andra personer tittade också på

Arcanium

Skulle inte du ibland vilja fly undan vardagen på ett eller annat sätt? Det kan vara att man känner sig stressad angående familjesituationen eller jobbet eller så orkar man helt enkelt inte tänka på alla saker man egentligen borde ta tag i hemma. Det finns olika saker för olika personer när det kommer till att fly vardagen för några timmar. Något som under de senaste har blivit väldigt populärt men även är en marknad som fortsätter att växa är att spela spel, på PC eller på konsol. Eftersom det är en så pass stor marknad så finns det väldigt många spel att välja mellan, och Arcanium är ett av dem.

Hur fungerar spelat, kommer jag att kunna spela tillsammans med mina vänner eller endast själv? Kommer jag att få pengarna tillbaka om jag inte alls är nöjd och vad går Arcanium ut på? Läs recensioner här på OmdömesStälle innan du köper och provar spelet.

Om Arcanium
Arcanium är ett spel som kan köpas på plattformer online som till exempel Steam och det är ett spel som kan spelas på PC. Spelet har en fast avgift vilket är 13,99€ och spelat går up på att spelaren ska använda sina hjältar för att vinna. Spelet är gjort för endast en spelare och det är uppbyggt som ett kortspel men online. I spelet finns det en dag/natt cykel samt att spelet är uppbyggt som en öppen värld där spelaren kan välja lite själv vad hen vill göra för uppdrag.

Supercombo heter det företaget som har tagit fram spelet och då det skapas tog de inspiration från flera olika saker som till exempel bokserien ”Lord of the Rings” men även från andra spel som redan fanns till såsom: Slay the Spire och även Heartstone. Spelet kunde köpas och börja spelas 2020, dock är spelet fortfarande i ett tidigt skede vilket betyder att det spelet som nu kan spelas är ännu inte den fullständiga versionen.

Vad är Arcanium
Inne på företagets hemsida som går under samma namn som spelet är det möjligt att läsa vad allting som kan göras och uppnås i spelet men det går även att se bilder från spelet. Det är på sajten möjlig att se hur bra dator man bör ha för att kunna njuta av spelet ordentligt samt att det finns länkar till alla spelets sociala kanaler där det är möjligt att se äkta videomaterial på hur spelet ser ut. Om det finns några frågor om spelet har Arcanium en kundtjänst som kan nås via e-post.

Åsikter och tankar om Arcanium
Är du en person som har provat på detta spelet redan? Om det är så, skulle du då kunna lämna en recension här inne på våran sajt där du berättar om du tycker att spelet är värt sitt pris, om du skulle tipsa att flera provar på spelet och om du tycker att det är bra optimerat eller inte.